Skip to main content

Goedemiddag,

Op dit moment heb ik een probleem om de status van mijn nieuwe aansluiting (internet,tv en mobiel) te volgen omdat ik twee klantnummers op mijn adres hebt.

dit komt omdat ik een aantal maanden geleden een nieuwe aansluiting had besteld maar dat later bleek nog erg lang ging duren voordat het glas opgeleverd zou worden. KPN had netjes gebeld en dat ze daarom de order hebben geannuleerd.

Ongeveer 2 a 3 weken later staat er iemand van KPN aan de deur en ons vertelt dat onze straat klaar is om aangesloten te worden en of ik wilde overstappen. Alles ingevuld en afgestemd en alles wordt eind september omgezet van ziggo en Vodafone naar kpn.

alleen als ik inlog in de portal dan zie ik twee klantnummers waarvan 1 de melding heeft geannuleerd en de andere de standaard welkom brieven. 
 

het probleem is dat wanneer ik de status van mijn bestelling willen controleren dat hij altijd opkomt met de melding uw bestelling is geannuleerd. Dus het resultaat van het foute klantnummer en ik vroeg mij of dat gecorrigeerd kan worden? Of dat het nou eenmaal zo is.
 

ik heb gebeld met de klantenservice maar die zeggen, alles staat goed. 

Hoi @Observer31, welkom op ons forum!
Ik zie de bestelling er goed in staan, de verwachte opleverdatum op dit moment is 26-09, vóór die tijd krijg je daar nog bericht over en de apparatuur thuisgestuurd. Ik heb ook het verzoek ingediend het oude klantnummer te ontkoppelen van je MijnKPN. Kun je het later nog eens proberen?


Dank je wel, Thomas.

Ik kan nu de status van mijn bestelling volgen.


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling :)