Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag is mijn KPN aansluiting actief geworden. Bijna het eerste wat ik ervan heb gemerkt is de ontvangst van mijn faktuur 🙂.


Ik heb een tweetal vragen hierover.

  1. Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice van KPN, hierdoor zou ik geen dubbele kosten hebben. echter loopt mijn ziggo abonnement ook nog tot eind deze maand. hoe zit dat met de kosten die ik daarvoor maak? volgens mij zou KPN deze op zich nemen.
  1. Ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding van KPN waarbij ik een aantal maanden 35 euro per maand betaal. Op de 1e faktuur die ik al binnen heb staat een bedrag van 36,13, dat wijkt af van de 35 euro waarvoor ik me heb aangemeld. Vanwaar dit verschil? (Geeft me geen fijn gevoel als KPN zich niet aan de afspraken houd.) 

1 je zult van Ziggo nog een slotfactuur krijgen. Met ongetwijfeld een bedrag dat je terug krijgt 

2 de eerste factuur is voor de eerste dagen + de eerste hele maand. Ietsje langer dus ietsje hoger.


1 je zult van Ziggo nog een slotfactuur krijgen. Met ongetwijfeld een bedrag dat je terug krijgt 

2 de eerste factuur is voor de eerste dagen + de eerste hele maand. Ietsje langer dus ietsje hoger.

Helder antwoord, bedankt. Ik kijk even aan hoe het gaat lopen.