Skip to main content

Ik ben vanaf 9mei overgestapt naar een andere provider. Waarom krijg ik dan een rekening van 13mei tot en met 13juni??? En wat moet ik doen met het tv-kastje en het modem van jullie? 

Ik ben vanaf 9mei overgestapt naar een andere provider. Waarom krijg ik dan een rekening van 13mei tot en met 13juni???

Die rekening is even geleden in het systeem van KPN al gemaakt en klaargezet. Hier staat ook het verbruik op van afgelopen periode. Bijvoorbeeld belkosten. Dus die krijgt u gewoon. Misschien zijn er bij u geen verbruikskosten, maar daar houd het systeem geen rekening mee. Later volgt er een creditnota.

En wat moet ik doen met het tv-kastje en het modem van jullie? 

Er komt een brief over de post met het verzoek deze terug te sturen.


Ik ben vanaf 9mei overgestapt naar een andere provider. Waarom krijg ik dan een rekening van 13mei tot en met 13juni???

Die rekening is even geleden in het systeem van KPN al gemaakt en klaargezet. Hier staat ook het verbruik op van afgelopen periode. Bijvoorbeeld belkosten. Dus die krijgt u gewoon. Misschien zijn er bij u geen verbruikskosten, maar daar houd het systeem geen rekening mee. Later volgt er een creditnota.

En wat moet ik doen met het tv-kastje en het modem van jullie? 

Er komt een brief over de post met het verzoek deze terug te sturen.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.  Als jij een bevestiging hebt gekregen van jouw opzegging met daarin een datum. Zal alles ná die datum gecrediteerd worden op een creditnota.