Nieuwe klanten betalen geen inflatiecorrectie, ik wel. Kan ik ook gebruik maken van de Smartpakkers?
Beste KPN,
Na het gesprek via jullie klantenservice ben ik hier naartoe verwezen om mijn beklaag te doen.
Ik stelde deze 2 vragen aan de klantenservice.
Waarom betaal ik als bestaande klant inflatie correctie (54,49) en als nieuwe klant niet? (52,50) - Hier heb ik niet echt een duidelijk antwoord op gehad behalve dat ik een nieuwe aanbod kan krijgen, waarna ik doorverbonden werd.
Kan ik ook gebruik maken van de huidige promotie “snel pakkers” als ik mijn (reeds contract vrij) abonnement om zet naar vast voor 2 jaar? - Als ik mij graag zou willen binden voor 2 jaar om ook gebruik te maken van de welkomst korting/actie kan dit niet. Het aanbod dat er word geboden staat niet in verhouding met wat je geboden word als bestaande klant. Er is ook geen mogelijkheid dat ik iemand te spreken krijg die er iets meer over kan zeggen dan; “Mijn scherm geeft dit als optie.” Eigenlijk word je als bestaande klant dus benadeeld terwijl je er volgens mij juist voor bestaande klanten moet zijn. Zeker als ze de moeite nemen om te bellen en aan te geven dat ze denken aan overstappen maar wel heel tevreden zijn met de diensten.
Vervolgens worden we doorverwezen naar deze pagina om ons beklaag te doen in de hoop dat er iemand wel contact met ons op neemt en ons beter te woord kan staan dan de klantenserice . Ik vind dit maar heel vaag en onpersoonlijk, ik bel niet voor niks.
Hieruit kan je misschien wel proeven dat ik als bestaande klant die best blij was met de diensten nu een best zure smaak heb bij KPN. Ik hoop dan ook ten zeerste dat er spoedig een passend aanbod word gedaan of in ieder geval contact word opgenomen omtrent deze kwestie.
Met vriendelijk groet,
Jesse
Bladzijde 1 / 1
1. Omdat KPN gewoon graag geld wil verdienen en daarbij de prijzen voor nieuwe klanten een beetje concurrent wilt houden ten opzichte van andere providers. En andere providers passen hetzelfde kunstje toe.
2. Bij mobiele abonnementen wel. Bij thuis abonnementen niet. Meeste klanten blijven toch wel. Dus waarom zou KPN daar cadeautjes aan geven? Nogmaals: andere providers doen precies hetzelfde.
Als u graag cadeautjes wilt en goedkoop uit wilt zijn: ieder jaar overstappen. Dat is echt de enige optie.
Nieuwe klant betaalt de correctie het eerste jaar niet als het abonnement korter dan 3 maanden loopt. Is dat langer dan dat betaalt de nieuwe ook meteen de inflatiecorrectie.
Hallo @JesseG ,
Je begint met jouw KPN TV+-abonnement met de standaardprijs, daarna ga je jaarlijks per 1 juli een hogere prijs betalen. (Behalve als je tussen 1 april en 1 juli bent begonnen met dat abonnement.)
Je bent contractvrij dus jij kan ook jouw abonnement omzetten naar KPN TV+. En dan ga jij ook de lagere prijs betalen zonder de inflatiecorrectie.
Dat omzetten kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sneller via internet:
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
(edit: aangepast schema)
De snelpakkers zijn alleen voor nieuwe klanten. Iedere klant krijgt eenmalig een korting of kado. Zo’n snelpakker krijg je niet bij een verlenging.
Hallo @JesseG ,
Je begint met jouw KPN TV+-abonnement met de standaardprijs, daarna ga je jaarlijks per 1 juli een hogere prijs betalen. (Behalve als je tussen 1 april en 1 juli bent begonnen met dat abonnement.)
Je bent contractvrij dus jij kan ook jouw abonnement omzetten naar KPN TV+. En dan ga jij ook de lagere prijs betalen zonder de inflatiecorrectie.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De snelpakkers zijn alleen voor nieuwe klanten. Iedere klant krijgt eenmalig een korting of kado. Zo’n snelpakker krijg je niet bij een verlenging.
Het bedrag van viaplay is inmiddels €17,99
Hallo @JesseG ,
Het bedrag van viaplay is inmiddels €17,99
Klopt, een nieuwe versie is in de maak. Er zijn inmiddels meerdere prijswijzigingen aangekondigd in de loop van deze maand.
Ziggo Sport Totaal pakket staat er ook niet in @Noordzee . Je hebt nog een wat oudere. Bij mij is Viaplay wel al 17,99.
Ik heb reuze zitten prutsen maar de nieuwe prijzen krijg ik er niet in. Wel de oude weg.
Per 'heden’:
ESPN nu 14,99; Ziggo Sport Totaal 16,99; Pluspakket € 9,99.
Ik heb even voor je mee gepruts @PeterG Ziggo Sport Totaal mag iemand van KPN eventueel toevoegen..
Ik heb nog een vraag open staan over Disney + ESPN. Ik denk dat we die optie gaan vervangen door Ziggo Sport Totaal in dit plaatje. Dat gaat dan inderdaad een moderator regelen.
Dankzij moderator Erik is het nu dit geworden. Pas het ook meteen aan in mijn eerdere reactie:
Hij is heel mooi geworden @Noordzee & @Erik van KPN .
Alleen Turks, erotiek en erotiek gay staan er niet op. Maar die zijn ook redelijk marginaal denk ik.
Goedemorgen @JesseG en welkom hier op de KPN Community!
Zie dat je al aardig wat reacties hebt mogen ontvangen en ik kan hier verder eigenlijk weinig meer aan toevoegen. Iedereen die nieuw klant wordt, kan bij de aanvang van zijn of haar abonnement eenmalig gebruik maken van een welkomstactie. Vaak is dat in de vorm van een cadeau of er is sprake van een mooie korting op het abonnement. Helaas kan ik er vanaf hier niet voor zorgen dat je een ander aanbod krijgt, via deze Community doen we niks met dat gedeelte. Hopelijk heb je dankzij de informatie die hier is verstrekt wat meer duidelijkheid gekregen. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, horen we dat natuurlijk ook graag.
@Jan van KPN
Er ontbreekt een woordje "niet", tweede gedeelte klopt wel gelukkig.
Jij schrijft zonder niet:
Helaas kan ik er vanaf hier nietvoor zorgen dat je een ander aanbod krijgt, via deze Community doen we niks met dat gedeelte
@Jan van KPN
Er ontbreekt een woordje "niet", tweede gedeelte klopt wel gelukkig.
Jij schrijft zonder niet::
Helaas kan ik er vanaf hier nietvoor zorgen dat je een ander aanbod krijgt, via deze Community doen we niks met dat gedeelte
Scherp weer van je @PeterG, bedankt en meteen aangepast :)
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.