Skip to main content

Ik zie dat er meerdere op dit forum gedeeld hebben, maar ook ik zit er aan te denken om helaas KPN internet op te gaan zeggen, betaal meer dan nieuwe klanten

 

Heb al een tijdje internet van KPN en het valt me op dat voor bestaande klanten weinig extra is.

Voor nieuwe klanten worden TV's en korting van een half jaar aangeboden.(€35)

Kom net van een KPN winkel vandaan om eens te  informeren naar de mogelijkheden voor mijn contract,  had al op de site gekeken, maar mijn kosten zijn hoger dan wat nieuwe klanten betalen, € 55,33 tegen nu €50, ook via de site blijft het bedrag dan €55,33.

In de winkel kan ik een nieuw contract afsluiten voor een jaar en kan je met Gods gratie  een korting krijgen van €10 voor drie maanden.

Met de acties van KPN komen er nieuwe klanten bij, maar gaan oude klanten helaas ook weg

We gaan maar een kijken naar Odido /Ziggo.

 

Mijn ervaring is bellen met klantenservice wat ze voor je kunnen doen.

Doe dit zelf al jaren en krijg nog elk jaar een leuke aanbieding van ze.

 

Bij de buren is het gras ook niet groener want na een jaar doen ze ook niks meer voor je en moet ook zelf er achteraan gaan.


Mijn ervaring is bellen met klantenservice wat ze voor je kunnen doen.

Doe dit zelf al jaren en krijg nog elk jaar een leuke aanbieding van ze.

 

Bij de buren is het gras ook niet groener want na een jaar doen ze ook niks meer voor je en moet ook zelf er achteraan gaan.

Klopt inderdaad dat het gras niet groener is dan bij de buren, maar op dit moment is mijn klanttevredenheid bij KPN ver te zoeken, er zou geen verschil moeten zijn tussen de klantenservice en een medewerker in de shop. ze werken met de zelfde systemen en kunnen ook inspelen op een verzoek van een klant.

Al zou vanuit KPN al standaard een actie zijn om je huidige kosten gelijk te trekken met nieuwe klanten.

 


Al zou vanuit KPN al standaard een actie zijn om je huidige kosten gelijk te trekken met nieuwe klanten.

Als je nu buiten je minimale contract periode zit kan je gewoon naar het huidige abonnement. Met TV+ en onderstaande prijsstelling. 

Alleen krijg je als bestaande klant geen nieuwe klanten lok korting of cadeau. 

Ik ken geen enkel bedrijf danwel provider die klanten pro actief benaderd met "U heeft nog een oud abonnement. Mogelijk bent u goedkoper uit met een nieuw".

De prijsstelling van de huidige propositie met TV+.

 


Mijn ervaring is bellen met klantenservice wat ze voor je kunnen doen.

Doe dit zelf al jaren en krijg nog elk jaar een leuke aanbieding van ze.

 

Bij de buren is het gras ook niet groener want na een jaar doen ze ook niks meer voor je en moet ook zelf er achteraan gaan.

Klopt inderdaad dat het gras niet groener is dan bij de buren, maar op dit moment is mijn klanttevredenheid bij KPN ver te zoeken, er zou geen verschil moeten zijn tussen de klantenservice en een medewerker in de shop. ze werken met de zelfde systemen en kunnen ook inspelen op een verzoek van een klant.

Al zou vanuit KPN al standaard een actie zijn om je huidige kosten gelijk te trekken met nieuwe klanten.

 

KPN mederwerker online kan je meer korting geven als de winkel als je kiest in het menu ik wil opzeggen kom je ergens anders uit ;)


KPN mederwerker online kan je meer korting geven als de winkel als je kiest in het menu ik wil opzeggen kom je ergens anders uit ;)

Helaas is dit mijn ervaring niet, ik heb gebeld, en als ik een contract weer neemt maar dan voor 2 jaar krijg ik 3 maanden een korting van €10, bij een jaar maar €5. en dan wordt het abonnement naar €50 gebracht.

Dit antwoord kreeg ik ook in de winkel.

Met de mededeling dat ik dan helaas weg moet gaan bij KPN waren ze ook niet van onder de indruk.

We gaan dus maar eens op zoek naar een nieuwe provider

 

Ron


We gaan dus maar eens op zoek naar een nieuwe provider

En wat ga je dáár doen na afloop van je minimale contractperiode????


We gaan dus maar eens op zoek naar een nieuwe provider

En wat ga je dáár doen na afloop van je minimale contractperiode????

Dat zien we dan wel weer, zit nu ook al meerdere jaren bij KPN, ik ben niet gelijk gaan kijken naar mijn contractperiode.

Maar het mag wel een beetje naar de klant gekeken worden, ik betaal meer dan nieuwe klanten maandelijks, het is maar €5 , maar toch,

 


Reageer