Skip to main content

Ik vind de kosten van alles in een te hoog worden. We gebruiken de vaste telefoon niet en veel tv zenders niet. Zag het hussel pakket. In de advertentie goedkoper dan via mijn kpn. En als je vis mijn kpn zou willen wijzigen dan loopt de prijs met Spotify premium en zonder vaste telefoon op tot boven de huidige prijs..  gaat er iets mis of word ik als trouwe klant gestraft?

Hallo @Rinus van den Berg ,

Je kunt het in onderstaand schema controleren.

Lees ESPN voor Fox Sports en het pluspakket is tegenwoordig gratis bij KPN Hussel als je ook een mobiel abonnement afneemt bij KPN. 

 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten! (vanaf 1 maart ook Viaplay) 
 

 

  

Â