Skip to main content

Deze mail heb ik van jullie op 6 oktober 2023 gekregen. Er staat dat 'ik er niets voor hoef te doen.' De korting heb ik echter niet gekregen, wat nu?

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Is dit wel een echte mail van kpn? Ik geloof er niks van! 

 

In de eerste zin zit al een spelfout en die (hele lange) eerste zin is raar geformuleerd qua grammatica. Ook de tweede zin klopt grammaticaal niet: “Gewoon omdat we blij zijn jou als klant te ontmoeten”

In de 2e alinea staat ook een zin die niet klopt: “Je maandbedrag betaalt voor 12 maanden Internet en TV in je huidige contract en is maandelijks aanpasbaar en opzegbaar.

Je krijgt ook geen mail over deze aanbieding maar een flyer wordt naar je huisadres gestuurd. Wel krijg je een bevestiging per mail zodra dat de nieuwe korting ingaat.

Daarnaast was in het eerste gedeelte van dit jaar de aanbieding 35 euro per maand en sinds een paar maanden is dat 45 euro per maand geworden.

 

Kortom, ik geloof niet dat kpn spelfouten in zulke mails verstuurd en grammaticaal zo slecht voor de dag komt!


De mail heb ik van campagne@kpn.com gekregen en heb dat opgezocht op internet. Daar wordt gezegd dat het mailadres van KPN afkomstig is. De eerste keer dat ik belde vertelde de telefonist dat hij van die aanbieding afwist en dat ik de eerste was dat die hierover belde dat het niet klopte. Hij kon er niet veel mee doen en degene die daar over ging was niet aanwezig en zou mij 2 dagen later terug bellen ( wat niet gebeurde) dus zelf gebeld. Dat gedaan te hebben en een half uur later moest ik maar een bericht op het forum zetten. Wel erg raar hoor dit allemaal!! Juist omdat ik altijd check of de mail inderdaad van KPN afkomstig is.


Heb je wel een flyer thuis gehad per post met die aanbieding? 
Want de actie voor klanten is nu 45 euro per maand en geen 35 euro.

Hieronder de “authentieke” mail van KPN zoals die wordt gestuurd naar klanten die recht op deze aanbieding hebben.

Zoek de verschillen:
 

 


Dat had ik ook doorgegeven  aan de telefoniste dat ik eerst een flyer had gehad en de korting pas in zou gaan als ik een bevestigingsmail had gekregen. De eerste foto was de bevestigingsmail.

Het lijkt wel of ik hier beschuldid word dat ik de boel in de maling aan het nemen ben. En als je niet geloofd dat ik de mail van campagne@kpn.com heb gekregen  moeten jullie die foto niet verwijderen. Ik stuur hem alsnog als bewijs.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Jullie? Ik werk niet bij KPN maar ben net zoals jij een klant.

Daarnaast beschuldig ik je niet dat jij de boel in de mailing neemt maar dat je slachtoffer bent van iets wat niet klopt.
 

Maar!!!! Ik zie het probleem al. Jij hebt de mail in het Engels gekregen zo te zien en je hebt je telefoon hem laten vertalen naar het Nederlands en met die vertaling gaat het niet goed althans niet naar vloeiend en correct Nederlands.


Wat wel raar blijft is dat jij 35 euro per maand blijft betalen maar dat is alleen maar beter voor jou natuurlijk als dat klopt.

Ik denk dat het allemaal wel klopt en dat de korting op je volgende factuur wel staat en gecorrigeerd wordt.


Oh, mijn oprechte excuses! Ik dacht dat ik met iemand van de KPN sprak. Nogmaals excuses.

Laten we hopen dat het allemaal gecorrigeerd gaat worden.


Hi @PetraDac, voor een aantal klanten hebben we inderdaad een soortgelijke aanbieding gehad, en jouw mail lijkt de bevestiging te zijn van het ingaan van een nieuwe periode met korting. Lukt het jou om hier een screenshot te delen van de 2e pagina van je meest recente factuur? Ik ben benieuwd hoe alles daar nu op vermeld staat!


Lukt het je nog om een screenshot van je factuur te delen @PetraDac?

Of heb je het inmiddels via een andere weg al weten te regelen? Hoor het graag!