Skip to main content

Goedenavond, 

 

Daarstraks een nieuwe mobiele telefoon besteld. Merkte op dat mijn oude woonadres stond aangegeven als levering adres, terwijl ik al een jaar geleden ben verhuisd en dat heb doorgegeven aan jullie. Ook zie ik dat ook terug bij de personalia. Voor de zekerheid gebeld met jullie voordat ik definitief bestelde en de dame in kwestie stelde mij gerust dat het niet fout kon gaan en jullie met 2 systemen werken of iets dergelijks. Nou, helaas gaat dit toch fout…is er een manier om ‘m toch nog om te zetten naar het juiste adres? En zo ja, dat die dan alsnog morgen bezorgd gaat worden?

Welkom op het forum @Shemano! Vervelend dat het op deze manier toch mis gaat. Laten we zien hoe we de telefoon zo snel mogelijk bij je gaan krijgen. 

Woon je nog wel in de buurt van het oude adres? En kan je ook laten weten of je via mijnbestelling.kpn.com de mogelijkheid krijgt de afspraak te verzetten naar een ophaalpunt?

Als dat niet lukt vul dan je profiel in. Dan kijk ik met je hoe we het alsnog in orde kunnen maken. 


Inmiddels opgelost Bram! Bedankt voor de hulp in ieder geval. 


@Shemano super! Veel plezier met je nieuwe telefoon. 🙂