Skip to main content

Dag,

ik kreeg vandaag bericht dat budget voor mij niet mijn huidige contract kan opzeggen bij kpn. Nu moet ik , vanaf mijn vakantie adres, dit zelf doen. En net gekeken; dit kan niet online, maar ik moet bellen. 
Waarom moet ik dit nu zelf doen? Erg vervelend en omslachtig. Ik moet het ook echt morgen doen want het is de laatste dag van de maand. Irritant om dit vanaf mijn vakantie adres te gaan doen, en waarom dus?

 

gr

Hallo @Tobias1989 .

Kennelijk is Budget niet gemachtigd om jouw abonnement op te zeggen. 

Je kunt morgen tussen 8.00 en 18.00 bellen met KPN via 0800-0402 om jouw abonnement op te zeggen. 

Ben je in het buitenland?:

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

 

Volledige bereikbaarheid:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 


Dank, al is het nummer voor het buitenland het nummer van Simyo… bijzonder want het nummer staat inderdaad op hun site. Lekker dan 


Ben je wel contractvrij of (minder dan) een maand daarvan af?

Probeer het algemene nummer. Zeg dat je vanuit buitenland belt en waarvoor. Misschien ook waarom het via het andere nummer niet kan. En of ze je willen doorverbinden met de klantenservice.

+3170-343 43 43

houd je vinger even op het nummer om makkelijk te bellen.  

 

 


Ik moet het ook echt morgen doen want het is de laatste dag van de maand.

Wat heeft dat er mee te maken? U kunt op elk moment in de maand opzeggen. Dat hoeft niet op de laatste dag.


Als Budget voor jou geen overstap kan regelen, die provider snel vergeten en bij KPN blijven of een betere provider zoeken.

Wat heeft Simyo met Budget en KPN te maken in dit geval? Dat begrijp ik even niet. @Tobias1989 

 


Dank allen! Het is gelukt, via de medewerker van Symio (die er inderdaad niks mee te maken had, maar het nummer op de site van kpn om te bellen vanuit buitenland komt overeen met nummer symio) heb ik het volgende nummer gekregen; 0887650017. Daar zat ik goed. 
 

+3170-3434343 Bij dit nummer krijg ik niemand te spreken, wordt ik doorverwezen naar het 0800 nummer. Enfin. Dank nogmaals 


Beste @Tobias1989, fijn dat het gelukt is! Klopt het dat jij Simyo als mobiele provider hebt? Dan kom je daar inderdaad terecht als je naar +31612001200 belt. Het 088-nummer wat jij deelt is inderdaad een nummer van KPN, maar voor zover ik weet, is dat niet een klantenservicenummer van KPN. Goed om te lezen dat het op deze manier alsnog gelukt is!


Reageer