Skip to main content

Goedemorgen,

 

ik heb een rekening van 60 euro gekregen omdat ik 24mb heb verbruikt in het buitenland. Dit is tevens gebeurd omdat ik toevallig in turkije mijn nummer overdracht had. Nadat ik mijn simkaart in mijn telefoon heb gedaan heb ik direct alles uitgezet en op wifi geleefd.  Ik ben het hier totaal niet mee eens. Vooral als nieuwe klant verwacht je niet voor zulke verrassingen te komen staan. 

kan hier nog wat mee gedaan worden ? 

mvg keanu ketting olivier

Hallo @Keanu ketting olivier , Turkije valt niet onder de EU, vandaar die gemaximaliseerde roamingkosten.

Of KPN daar iets mee wil doen is de vraag. Vul voor alle zekerheid in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN en het mobiele nummer waar het om gaat in.

Een moderator komt er dan binnen een paar dagen op terug.

Succes.


Hallo @Keanu ketting olivier , Turkije valt niet onder de EU, vandaar die gemaximaliseerde roamingkosten.

Of KPN daar iets mee wil doen is de vraag. Vul voor alle zekerheid in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN en het mobiele nummer waar het om gaat in.

Een moderator komt er dan binnen een paar dagen op terug.

Succes.

Bedankt voor de reactie! 


Welkom op het forum @Keanu ketting olivier, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Volgens mij had je hier zelf weinig anders aan kunnen doen, om kosten te voorkomen. Behalve misschien van te voren al mobiele data uitschakelen.

Het probleem hier is, dat deze kosten in rekening zijn gebracht door een Turkse provider. De kosten zijn echt gemaakt en namens jou door ons aan deze provider betaald. Omdat de kosten ‘terecht’ zijn, kan ik hier niet een vergoeding voor geven. Normaal gesproken vergoeden we deze kosten helemaal niet, maar gezien de situatie wil ik je wel aanraden om een klacht aan te maken, zodat jouw situatie nog eens goed bekeken kan worden. Hopelijk is er tóch iets mogelijk!