Skip to main content

Ik heb sinds kort nieuwe telefoon, moest hierbij mijn abonnement ook aanpassen. Prima dacht ik nu krijg ik vandaag de rekening moet ik meer betalen een overbrugging wordt mij verteld. Dit vind ik raar betaal netjes elke maand mijn contract, nu wordt er extra gerekend en het nieuwe contract. Dit vind ik beetje raar, wilde nieuwe telefoon, moest contract wijzigen en nu mag ik ook nog extra betalen, want dat mijn abonnement eerder is ingegaan maar waar is dan het resterende bedrag wat ik al betaald had ?? Ik vind het raar, als ze dat bij iedereen doen is het makkelijk verdient !!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @A-Team . Je betaalt toch gewoon voor je abonnement en de telefoon?  Wat is een overbrugging? 


Mijn vorige abonnement was hoger kwa bedrag , nu een nieuw abonnement afgesloten wat minder kost, maar moest nu betalen de eerste dagen van het oude abonnement en daarna de kosten van het nieuwe abonnement, wat dus uiteindelijk samen duurder was dan wat ik normaal aan mijn oude abonnement betaal. Toen ik hiervoor naar kpn belde werd er verteld dat dit normaal was, een overbrugging. 


Je eerste periode zal nu langer dan een maand zijn. Want de nieuwe factuur periode loopt niet meer per de eerste van de maand.

De hierop volgende factuur zal gewoon weer een maand zijn en dus het verwachte bedrag. Alleen is de periode dan bijvoorbeeld van de 7de tot de 6de.