Skip to main content

Zie het onderwerp

Hallo @Matthieu 01234 , je kan altijd bellen naar 0800-0402

Is er voor ontvangst getekend? Kan je in de track&Trace zien waar de telefoon is bezorgd?
Het gebeurt soms dat PostNL de status op bezorgd zet aan het einde van de dag en dat ‘s ochtends blijkt dat het pakket een dag later wordt bezorgd. Laten we hopen dat dat het geval is, want als hij verkeerd is bezorgd - of erger - gestolen, kan het wel eventjes duren voordat KPN mee gaat werken.
Als blijkt dat de telefoon achterover is gedrukt (dat gebeurt helaas soms), kan je het beste gelijk aangifte doen.

Je kan in de PostNL app zien of er een handtekening staat, kan je dit eens nakijken ?

Dank voor de reacties. Ik kreeg een mailtje dat hij op mijn thuisadres was bezorgd maar daar was niemand aanwezig. Dat is vreemd wat er was een legitimatie verplicht. Ook is er geen briefje achtergelaten dat hij bij de buren zou zijn bezorgd. 

En ik heb net de postnl.app bekeken en daar staat inderdaad een handtekening maar die is niet van mij. 

Ik kan trouwens niet naar KPN bellen want ik heb helaas geen telefoon. 

Dank voor de reacties. Ik kreeg een mailtje dat hij op mijn thuisadres was bezorgd maar daar was niemand aanwezig. Dat is vreemd wat er was een legitimatie verplicht. Ook is er geen briefje achtergelaten dat hij bij de buren zou zijn bezorgd. 

En ik heb net de postnl.app bekeken en daar staat inderdaad een handtekening maar die is niet van mij. 

Dan vrees ik dat iemand anders je telefoon heeft aangenomen of erger.
Ik zou in dit geval aangiften doen bij de politie (vraag even bij de politie of dit mogelijk is of wat hun adviseren), en een officiële melding bij KPN & PostNL maken.
Stuur daarbij je aangifte vermissing, fraude of hoe de politie ermee omgaat ook op naar KPN / PostNL.
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Reageer