Skip to main content

Mijn abonnement verlengd met toestel. Was echter de verkeerde. Deze ruim een week geleden binnen de retour termijn terug gestuurd. Nog niks vernomen over de retour afhandeling. Ik zou graag de juiste telefoon willen bestellen. Eveneens is de bijbetaling voor dit toestel al afgeschreven, dit bedrag moet teruggestort of gecrediteerd worden op het nieuwe toestel bedrag. 
 

Graag hoor ik of de retour inmiddels is verwerkt, zodat we door kunnen en hoe het met de betaling wordt geregeld.

Hoi @Mleenders, welkom hier. 

Nog niets gehoord van jouw retrour dus. Heb je de track & trace bekeken? Is het toestel retour ontvangen? 

Vaak heeft het even wat tijd nodig om een retour te verwerken en de verlenging te annuleren. Binnen 10 werkdagen krijg je het geld dan weer terug. 

 

 


Nee, vanuit zowel PostNL als door jullie wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en vooral naar elkaar verwezen. Inmiddels is dit pakket bijna 3 weken (!!!) geleden verzonden en ik heb nog steeds geen antwoord waar dit toestel nu precies is. 
 

Wat ook direct betekent dat ik een betaling heb gedaan voor gebakken lucht en er ergens een toestel a 1200 euro “kwijt” is. Na onderhand 3 weken zou iemand mij toch van een degelijk antwoord moeten kunnen voorzien?


@Mleenders, Wat een gebeuren zeg. Ik begrijp dat je daar niet blij mee bent. Ik kijk graag eens mee wat ik hier in kan betekenen. 

Zou je daarvoor jouw profiel van gegevens willen voorzien. En onder persoonlijke opmerkingen het track en trace nummer met postcode retrouradres. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.