Skip to main content

Hallo,

Ik had een KPN thuis abonnement aangevraagd op november '23. Ruim binnen de 14 dagen heb ik de doos terug gestuurd. Door wat fouten liep dit abonnement door t/m half januari.

Er zijn 2 facturen afgeschreven, 

-45,33 op 06-12-23

-42,50 op 05-01-24

Hiervan heb ik slechts terug gekregen:

-27,40 op 07-02-24

Ik mis nog:

-60,41

 

Ik hoop dat ik eindelijk van dit hele gebeuren af kan zijn en jullie mijn geld terug storten. Ik heb het abonnement nooit gebruikt/kunnen gebruiken.

Ik heb een tiental keren contact met jullie gehad beginnend op 4 december.

 

Het nieuwe abonnement ben ik blij mee.

 

Alvast bedankt,

David

Hallo @Shuenna ,

Hallo,

Ik had een KPN thuis abonnement aangevraagd op november '23. Ruim binnen de 14 dagen heb ik de doos terug gestuurd. Door wat fouten liep dit abonnement door t/m half januari.

 

Het terugsturen van de doos is niet voldoende om het abonnement te stoppen. Vermoedelijk heb je half december 2023 alsnog telefonisch opgezegd en is jouw abonnement beëindigd per half januari 2024.

 

 

Er zijn 2 facturen afgeschreven, 

-45,33 op 06-12-23

-42,50 op 05-01-24

Hiervan heb ik slechts terug gekregen:

-27,40 op 07-02-24

 

Zo te zien heb je het geld teruggekregen over de periode van half januari 2024 tot 5 februari 2024. 

Dat is conform de beëindiging van jouw abonnement per half januari 2024.

 

 

Ik heb een tiental keren contact met jullie gehad beginnend op 4 december.

 

 

Dan kom je hier op het forum er echt niet verder mee. 

Ben je het niet eens met de gang van zaken?

Het is mogelijk om jouw verhaal online bij de klantenservice neer te leggen. Als je het online contactformulier invult, krijg je ook de mogelijkheid om bijlagen toe te voegen. Je zult na een aantal dagen een reactie per mail ontvangen.


Hi @Shuenna, ik denk graag mee. 

Mag ik weten hoe je je abonnement hebt opgezegd? Als het goed is heb je hier ook een bevestiging via e-mail gekregen, klopt dit? 

 


Ik heb het contactformulier opgestuurd, bedankt.

 

Ik heb de KPN doos teruggestuurd en inderdaad pas later aangegeven dat het abonnement stopgezegd zou moeten worden.

 

Mij is in die 1.5 maand contact niet aangeboden de KPN doos terug te sturen naar mij zodat ik dat eerste abonnement zou verder kunnen gebruiken. Ook is niet uitgelegd dat ik dus moest opdraaien voor de tergend langzame service.

12 januari kreeg ik een bevestigingsmail van opzegging.


Ik heb het contactformulier opgestuurd, bedankt.

 

Graag gedaan 👍🏽

 

Ik heb de KPN doos teruggestuurd en inderdaad pas later aangegeven dat het abonnement stopgezegd zou moeten worden.

12 januari kreeg ik een bevestigingsmail van opzegging.

Precies zoals ik had begrepen en al had verwoord in mijn eerste reactie. Jouw abonnement is per half januari opgezegd. Zo is het verwerkt door KPN. 

 

Je gaat een reactie ontvangen op het ingevulde contactformulier. Het is nu Pasen en dan zijn de meeste mensen natuurlijk vrij. Dus die reactie zal wel een weekje op zich laten wachten. 

 


Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk hoe de opzegging is gegaan. Goed in ieder geval dat je het formulier hebt ingevuld, je zult in ieder geval een reactie ontvangen van die afdeling. 


Reageer