Skip to main content

Ik heb 2 tv ontvangers en een modem retour gestuurd nu krijg ik een mail dat ik nog 1 tv ontvanger retour moet sturen.. maar ik had er 2 en deze alle 2 retour gestuurd..wat nu ???

 

 

Dag @Ab1234 heb je het verzendbewijs nog?


Nee helaas maar de retour doos is wel ontvang er mist alleen 1 tv ontvanger maar die zat gewoon in dezelfde doos.


Een moderater zal je één dezer dagen te hulp schieten. Vul je profiel helemaal in met adresgegevens etc. Dan weten ze wie je bent en geven ze het door. De gegevens zijn alleen te zien voor jou en de moderater. Komt goed@


Gedaan.. dank je ik wacht het af. 


Nee helaas maar de retour doos is wel ontvang er mist alleen 1 tv ontvanger maar die zat gewoon in dezelfde doos.

Hallo @Ab1234 het is altijd belangrijk bij retourzendingen, naar wie dan ook, het verzendbewijs heel lang en heel goed te bewaren.

Als de ontvangende partij zegt jouw retour niet ontvangen te hebben, kun je dat niet (meer) aantonen en heb je dus geen poot om op te staan, dit als leer voor een volgende keer.

 


Hi @Ab1234, welkom bij onze community. Fijn om te zien dat Jan en Joep je op gang hebben geholpen. Goed ook dat je dit even meldt. 

Maar: geen zorgen, dit wordt verwerkt. Mocht je nog een herinnering krijgen, dan mag je die negeren. 

 


Dank je wel...


Reageer