Skip to main content

Ik heb de stappen doorlopen om emigratie door te geven op 14-12. De aanvraag zou binnen 5 werkdagen verwerkt worden. Ik heb hier nog geen bericht van gehad.
Enfin, ik heb de apparatuur nog wel en wil deze zsm terug sturen. Houdt dit verband met mijn abonnement of kan ik de apparatuur anoniem terug sturen? 
Ook zou ik nog graag iets van jullie vernemen betreft de opzegging van het abonnement. Oh en wat dat betreft trouwens.. ik kon alle drie de gevraagde documenten niet leveren; Een arbeidscontract, bewijs van uitschrijven bij de Nederlandse gemeente en/of bewijs van inschrijven bij een opleiding. Dit omdat ik als zelfstandige aan de slag ga, niet eerder dan vier dagen voor vertrek mij uit kan schrijven bij de gemeente en nog wel enige tijd Nederlandse zorgverzekering nodig heb maar dus geen internet en tv, geen opleiding ga volgen in het buitenland..

Hi @Robo_4891,

Zonder 1 van de gevraagde documenten, zal je opzegging niet verwerkt kunnen worden, dat zal ook de reden zijn dat je aanvraag nog niet afgehandeld is en je abonnement gewoon actief. Een arbeidscontract of bewijs van inschrijven bij een opleiding, dat zit er dus niet in. Het bewijs van uitschrijven wel gelukkig, maar die heb je nog niet begrijp ik, aangezien het nog niet zo ver is? 

Ik wil je aanraden om even te bellen met 0800 - 0402, en dan in te spreken dat je iemand wil spreken over een opzegging in verband met emigratie. Je komt dan bij de afdeling terecht die over de opzeggingen gaat (via het forum kunnen we dat niet) en de collega daar zal je uit kunnen leggen hoe je dat bewijs van uitschrijving het best alsnog op kan sturen.

Je apparatuur kan je wel alvast naar ons opsturen, doe daar wél even een briefje bij in met je naam en adresgegevens, zodat ons retourcentrum de apparatuur kan koppelen aan jouw abonnement. Het adres dat je hiervoor kan gebruiken is:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen a/d Rijn


Bedankt voor je reactie, ik heb gisteren al telefonisch contact gehad met een van je collega’s en het abonnement heeft zijnper direct voor mij beëindigd. Dit omdat wij vandaag al op onze bestemming zijn! 🎉🇫🇷


Ah helemaal super dat het per direct geregeld is!

Heel veel succes en plezier gewenst met dit nieuwe avontuur 😊