Skip to main content

Beste KPN, 

Op 16 mei ben ik in contact gekomen met de afdeling wtf collections. Daarbij heb ik mijn vraag omtrent bkr registratie ingediend en een bevestiging ontvangen dat men aan de slag gaat met mijn vraag.   
 

23 mei zou ik uiterlijk binnen 5 werkdagen antwoord of contact krijgen met deze afdeling maar helaas geen gehoor. Ik heb verschillende keren geprobeerd te bellen omdat de situatie urgent is. Ik vind het ook vervelend voor beide partijen omdat ik mezelf erg opdring. 
 

Toch wil ik het nog eens via deze weg onder de aandacht brengen omdat ik het gaat om het huis van mn overleden broer. Ik hoop op een spoedige reactie vanuit jullie kant! Want we worden radeloos..

 

 

Hi en welkom in de KPN community @NickDeEerste. Gecondoleerd met je verlies. Ik kan me voorstellen dat je genoeg dingen aan je hoofd hebt. Jammer dat de terugkoppeling zo lang op zich laat wachten. 

Ik hoop dat je intussen meer gehoord hebt. Via het forum hebben we helaas geen inzicht in deze dingen, dus ik zou graag willen, maar ik kan je hier helaas niet mee helpen. Ik raad je daarom toch aan, mocht je nog niets hebben gehoord, om contact met onze klantenservice op te nemen. Dat kan via het algemene nummer 0800-0402, maar je kunt het ook proberen via de nabestaandendesk. Je kunt hen bereiken op het nummer 0800 0201 555 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 en 18.00 uur). Zij kunnen helpen met alles rondom het abonnement bij overlijden, mogelijk hebben zij meer opties voor je.

Ik hoop in ieder geval dat je snel meer duidelijkheid hebt, en ik wens je veel sterkte toe.


Reageer