Skip to main content

Ik heb heus gelezen dat er meer gezeur is over die welkomstcadeau' s. Ik moet een TV krijgen. Ik bel hier al een tijdje erover. En ik chat er al een tijdje erover. Sidekik wijst naar KS en KS naar logistiek en logistiek .. ach die blijft zwijgen in alle talen. Tot twee keer toe is een email toegezegd. Die ontvang ik niet. Maar mijn email adres is gecheckt. Zucht.

Kom op, zo moeilijk kan het toch niet zijn. Wil iemand aub eens zijn verantwoordelijkheid nemen. Dan kunnen we daarna weer door. 

Hartelijk dank !

Hoi @Bas-Ta . Welkom op het forum.

Wat jammer dat dit niet soepel verloopt.  Sidekix is de partij die hier de communicatie voor doet. Wat is hun verklaring?


Sidekix zegt dat zij mijn gegevens niet hebben. En dat ik daarvoor de klantenservice moest bellen. Dat gedaan dus. En daar blijft het hangen. Nu 3x gebeld. 2x gechat. Maar klantenservice zegt dat zij niks kunnen doen maar "een andere afdeling" of "logistiek". En die nemen contact op. Maar er gebeurt .. niks. 


Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Dag Erwin,

k heb mijn profiel aangepast. 

 

Bas


Hoi @Bas-Ta . Ik zie dat je hier ook een officiële klacht voor hebt ingediend. Mijn collega van de klachtenafdeling heeft jou hier over gesproken. 

Blijkbaar is er verwarring ontstaan en betrof de actie 2 x Superwifi ipv een Tv.  Ik ga er van uit dat alles nu duidelijk is.Â