Skip to main content

geachte mevrouw, meneer

 

ik ben sinds september aan het betalen voor internet en tv.

pas sinds 8 november heb ik daadwerkelijk glasvezel kunnen krijgen na veel gedoe en gewacht en meerdere monteurs over de vloer.

 

hoe en vooral waar kan ik de abonnementskosten voor internet en tv die wel betaald zijn over dedie maanden terugvragen?

 

mvg jessica louwerse

 

 

 

Oh, dat heeft dan wel even geduurd, @jessica.l! Werkt alles nu naar tevredenheid?

Een vergoeding van de abonnementskosten kun je op één van de volgende manieren aanvragen:

  1. Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.
  2. Of via ons. 
    Vul jij jouw profiel aan met het jouw volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?

    Alles wat je invult in de vakjes waar “Privé” achter staat, is uitsluitend in te zien voor het KPN Forum Team.
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Goed bezig @Shyrin_ !🤗


Bedankt shyrin!

 

Ik denk dat ik tot zover mn gegevens in heb gevuld nu.

Kun je me vanuit daar verder helpen alstublieft? 

 

Bij voorbaat bedankt

 

 

 


Top! Ik neem het even over van Shyrin, zij is een paar dagen vrij. Excuses ook voor de late reactie! 

Het abonnement is op 22 september ingegaan en heeft sindsdien niet gewerkt t/m 8 november. Dat is iets meer dan anderhalve maand zonder diensten waar je voor betaald hebt, dus die kosten heb ik vergoed. In totaal komt dat neer op €53,06, ik rond het af naar €55,-. Op de volgende factuur krijg je deze kosten weer terug! 


Dankjewel Sanne! Helemaal top!