Skip to main content

Na overgezet te zijn, lijkt het wel even te duren voor alles werkte. Het modem herstarten smorgens, waarna de volle snelheid pas gebruikt kon worden. Verder hoefde ik (tot nu toe) niets aan te passen voor de viop service. Wel wilde de email van mij niet meer inloggen na een uur of 11 smorgens. De familie heeft dit not niet gehad. Ik kon met Outlook nu wel gewoon met mijn e-mail  inloggen (vroeger was het met userID) nog een leuke verrassing kun 'gratis' upgraden van 500 naar 1gb glas. Maar het voelt wel vreemd om ook hussel er bij te zien staan, 15 euro goedkoper.  De email instellen aanpassen heeft nog een dag extra geduurd. Kan nu eigen domein en kpnmail allias aanmaken.

Al bij al niet slecht gegaan. Wel de vraag zou ik het abonnement nu kunnen uitkleden naar een goedkopere hussel variant en xs4all email behouden?.  En welke korting vervallen dan ? wordt nog wel een puzzel.

Hoi @Willie15, allereerst welkom bij KPN en welkom op ons forum!
Als je je abonnement aangepast hebt naar een KPN Hussel abonnement kun je deze (na de eerste maand) altijd omhoog én omlaag wijzigen.
In je MijnKPN kun je zien met welke kortingen en kosten dat zou zijn.
Ook kun je hiervoor altijd even met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen ook altijd even met je meedenken.