Skip to main content

In verband met jullie verzoek mijn ZTE-TV-ontvanger om te ruilen kies ik voor inleveren en ophalen bij een PostNL-punt.

Na opgave van mijn Postcode krijg ik keuze uit punten in Voorschoten.!!!!! Dichtstbijzijnde ca 1400 m hemelsbreed(!).

Maar mijn postcode/woonadres ligt op ca 150 meter van een bestaand PostNL-punt in Leiden (Diamantplein).

Hoe krijg ik het via de website toch voor mekaar om aflevering en het inleveren DAAR vlakbij op te geven?

Graag aanpassen!!!!

 

Hallo @kareldussel ,

Dan zou ik op de website de postcode invoeren van het Diamantplein: 2332 HT (Diamantplein 54)

 


Hallo,

Uiteraard heb ik dat ook geprobeerd. Zelfs de postcode van vlakbij gelegen PostNL-punt (2332HT) stuurt me naar de opties in Voorschoten.

Tja…. dus afwachten maar totdat een webdesigner e.e.a. heeft verbeterd.😣


Als je de PostNL-app gebruikt. kun je daar je voorkeurbezorgadres ingeven voor het geval je niet thuis bent @kareldussel  en @Noordzee 

 

 


Als je de PostNL-app gebruikt. kun je daar je voorkeurbezorgadres ingeven voor het geval je niet thuis bent @kareldussel  en @Noordzee 

 

 

Maar het omruilen van de ontvanger moet bij een Post-NL-punt.  


Als je de PostNL-app gebruikt. kun je daar je voorkeurbezorgadres ingeven voor het geval je niet thuis bent @kareldussel  en @Noordzee 

 

 

Maar het omruilen van de ontvanger moet bij een Post-NL-punt.  

Dat klopt @Noordzee en @kareldussel . Ik gebruik de app ook en heb als alternatief het dichtstbijzijnde PostNL-punt (de Spar) gekozen, ongeveer 100 meter bij mijn huis vandaan, voor het geval ik niet thuis ben.

 


Maar het omruilen van de ontvanger moet bij een Post-NL-punt.  

Het “moet” niet. Kan ook aan huis, maar dat kost € 10 extra.


Sorry mensen, 

Het gaat niet om kiezen of invullen van een app.

Ik moet volgende website gebruiken voor bestellen en omruilen:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm

daar lukt het niet om te kunnen kiezen voor nabij PostNL-punt. !!!😣

 

 


@kareldussel 

Het is gewoon heel simpel. KPN heeft een beperkt aantal Post-NL-punten uitgezocht waar klanten de ontvangers kunnen omruilen. 


Als je de Post.nl-app gebruikt @kareldussel krijg je in de app een aankondiging dat er een pakje naar je onderweg is, in dit geval van KPN. Als je dat nog niet ingesteld hebt, kun je in de regel kiezen waar het pakje defoinitief bezorgd moet worden, bij de buren of bij een door jou vooringesteld Post.nl-punt bij jou in de buurt. Dit gaat dus buiten de website van KPN om.

 


Als je de Post.nl-app gebruikt @kareldussel krijg je in de app een aankondiging dat er een pakje naar je onderweg is, in dit geval van KPN. Als je dat nog niet ingesteld hebt, kun je in de regel kiezen waar het pakje defoinitief bezorgd moet worden, bij de buren of bij een door jou vooringesteld Post.nl-punt bij jou in de buurt. Dit gaat dus buiten de website van KPN om.

 

In dit geval niet, meneer moet met zijn oude modem door het KPN gekozen PostNL punt toe.
Dit is verplicht en geen optie bij een modem swap, dus uw verhaal met de app gaat in dit verhaal niet op.


Hi @kareldussel

Ik heb ook in mijn systeem gekeken en krijg ook alleen het PostNL punt in Voorschoten te zien. 😥 (Hierom heb je waarschijnlijk ook een e-mail met je abonnementsnummer ontvangen, die mag je negeren). 

KPN heeft een beperkt aantal Post-NL-punten uitgezocht waar klanten de ontvangers kunnen omruilen. 

Ik vermoed dat dit de reden is. Niet elk PostNL punt heeft de apparatuur om omwisselingen van apparatuur te verwerken. 
Uitstapje naar Voorschoten dan misschien? Of een ander PostNL punt in een stad waar je een middagje heen kunt. Zo kun je het hopelijk met wat leuks combineren. 🙂


Hoe krijg je op de genoemde website een ander PostNL-punt in een andere stad? Ik heb alleen keuze uit een aantal punten in Voorschoten. Kan niks anders kiezen. 

Laat KPN nu eens goed  naar hun postcode verwerking kijken op de website,

KPN vraagt mij waarheen de nieuwe TV-ontvanger heen moet, en waar ik mijn huidige kan inleveren. Laat ze dan ook maar een goede keuze optie verzorgen.

Thuis laten bezorgen is voor ons geen optie omdat de hele woonstraat open ligt en alle buren klagen over niet bezorgde pakjes enz. Daarom kies ik voor vlakbij gelegen PostNL-punt. !!!

Laat KPN dat nu eens mogelijk maken.!!


 

KPN heeft een beperkt aantal Post-NL-punten uitgezocht waar klanten de ontvangers kunnen omruilen. 

Ik vermoed dat dit de reden is. Niet elk PostNL punt heeft de apparatuur om omwisselingen van apparatuur te verwerken. 
Uitstapje naar Voorschoten dan misschien? 

HaHa @Sanne_M 😂

Na opgave van mijn Postcode krijg ik keuze uit punten in Voorschoten.!!!!! Dichtstbijzijnde ca 1400 m hemelsbreed(!).

 

Voorschoten ligt direct aan Leiden vast en het Post-NL-punt is dus letterlijk op 1400 meter. 

Dat wordt een leuk uitstapje ! 😎

 

Ter nuancering : Ik woon op het platteland en het dichtsbijzijnde Post-NL-punt ligt in een ander dorp op ongeveer 5 km afstand.