Skip to main content

Waarom worden de gegevens van het afsluiten van de abonnementen van destijds niet gebruikt voor het omruilen van de TV ontvangers, de maandelijkse nota weet immers ook waarvoor elke maand betaald moet worden, heel omslachtig op deze manier !

Iedere keer als een poging ondernomen wordt, dan staat er "Oeps er gaat iets mis", dat is inmiddels na tientallen keren proberen wel duidelijk !!!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

Je wilt een Motorola omruilen?

Gewoon even bellen als het online niet lukt. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Tsjonge jonge wat een onproffesionele bende

 


Admin: naar je eigen topic verplaatst


Heb je inmiddels 0800-0402 GEBELD?

Alleen een Motorola of ZTE ontvanger kun je via online omruilen.


Hi @Bert Meijer, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Is het inmiddels gelukt om de ontvanger om te ruilen? Zo niet, is er ook een bepaalde reden om om te ruilen? Welke ontvanger heb je precies?


Het omruilen is nog niet helemaal gelukt, na gebeld te hebben met de KPN servicelijn   0800-0402 is het gelukt de TV ontvanger om te ruilen.

Omdat ik overdag wegens werk niet thuis ben heb ik de ontvanger bij een Post NL punt laten bezorgen en dacht kan ik hem s avonds na het werk ophalen.

Vandaag snel naar het Post NL punt om deze op te halen, wat schetst mijn verbazing, heeft u uw retourpakketje bij u, ik zeg nee, moet dat dan ? Ja , anders mag ik uw pakketje niet meegeven...ik dacht:  Oeps,  hier gaat weer iets mis, ik begin hier nu wel erg moedeloos van te worden


@Bert Meijer, wat jammer dat niet duidelijk was. Je dient inderdaad de oude ontvanger in een doosje mee te nemen, zo kun je het omruilen. 

Lukt het zo? 

 


Ga t morgen weer proberen..…

..


Maar de afstandsbediening wel houden!


Inmiddels is het gelukt, nieuwe TV ontvanger    ( met afstandbediening ) en nieuwe modem ontvangen en met wat hulp van schoonzoon alles naar tevredenheid geinstalleerd.

Is voor een leek ( zoals ik ) niet zo simpel als wordt voorgespiegeld.

 

 

 


Dat vind erg fijn om te lezen, mooi dat alles goed gelukt is! 


Reageer