Skip to main content

In gesprek met Jordy van klantenservice werd mij verteld dat ik mijn huidige abonnement kon omzetten
Alle gegevens ingevuld (inclusief nieuwe klanten korting, iets wat Jordy nog nagevraagd had bij andere Afdeling) en mijn maandbedrag ging het eerste halfjaar va ruim € 83 naar € 42,50 en na een halfjaar naar € 70!
Een aanzienlijk verschil, vond Jordy ook.
Na een kleine week bericht van KPN dat hele verhaal niet doorgaat, ik ben een bestaande klant en die mogen de hoofdprijs betalen!
Licht jullie klantenservice in dat e het juiste verhaal vertellen, nog steeds dezelfde ergernis maar dan weet je het direct!
Bestaande klanten zijn een bijkomstigheid p, nieuwe klanten binnen halen heeft prioriteit bij KPN!

Nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstcadeau.  Korting of iets anders.  Dat mogen ze zelf bepalen.  Nieuwe klant ben je als je 6 maanden geen klant bent geweest.  Het is onbetaalbaar om alle bestaande klanten korting of cadeaus te geven.


Oké, nieuwe klanten krijgen korting maar voor mijn huidige contract betaal ik ruim €83 en zonder korting of welkomskado zou ik nog altijd maar €70 betalen.

Is toch bijna €160 meer per jaar wat ik nu kennelijk teveel betaal.


Nog een keer bellen. Dat abonnement van 70 euro kan gewoon. Alleen die welkomstkorting niet. Als u nog een keer belt komt het vast goed.