Woensdag is het abonnement omgezet, naar wat later bleek TV+, dat dit een andere manier van TV kijken betreft was niet uitgelegd. Vervolgens blijkt er in het contact allerlei fouten te staan, twee jarig contract (nooit over gesproken), de prijs na de kortingsperiode klopt niet zoals afgesproken en de 1000 mb die we ooit cadeau gekregen hebben, is ook spoorloos gekregen. Na in totaal anderhalf uur in twee dagen tijd aan de telefoon gezeten te hebben, moest ik het abonnement weer terugzetten naar wat het was. Waarom wordt er bij het aanbieden zo slecht informatie gegeven? Waarom krijg ik bij het omzetten naar TV+ binnen een uur een nieuw contract en zijn de tv ontvangers al opgestuurd en is bij het terugzetten naar het oude contract na 3 uur nog steeds niets te zien in de mail of bij MijnKPN? Bellen is niet te doen, standaard is er een wachttijd van 15 minuten wat uiteindelijk oploopt tot 22 minuten. Het is geen pretje om telefonisch contact te zoeken. Waarom wordt dit zo ingeregeld?
Waarom wordt er bij het aanbieden zo slecht informatie gegeven?
Heb je zelf gebeld? Of heeft KPN jou gebeld? Of heb je een mail gehad? Wat was de reden of aanleiding van de "omzetting"?
Als je zelf belt om te verlengen, dan gaat men er vanuit dat je weet wat je doet.
Die gratis verhoging naar 1000 mbit raak je kwijt denk ik. Dingen die je gratis krijgt van KPN vervallen bijna altijd bij een verlenging of aanpassing van het abonnement.
Hoi
Hoi
Hoi
Fijn dat het uiteindelijk wel netjes is opgelost. Ik vind het uiteraard ook jammer dat je zo moet aandringen en herhaaldelijk bellen om een duidelijke reactie en afhandeling te krijgen.
Ik stuur joenyda ( ik doe de aanname dat er niet veel collega's met die naam zijn) nog even een berichtje dat ze de complimenten ook kan teruglezen op het forum )
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.