Skip to main content

Woensdag is het abonnement omgezet, naar wat later bleek TV+,  dat dit een andere manier van TV kijken betreft was niet uitgelegd. Vervolgens blijkt er in het contact allerlei fouten te staan, twee jarig contract (nooit over gesproken), de prijs na de kortingsperiode klopt niet zoals afgesproken en de 1000 mb die we ooit cadeau gekregen hebben, is ook spoorloos gekregen. Na in totaal anderhalf uur in twee dagen tijd aan de telefoon gezeten te hebben, moest ik het abonnement weer terugzetten naar wat het was. Waarom wordt er bij het aanbieden zo slecht informatie gegeven? Waarom krijg ik bij het omzetten naar TV+ binnen een uur een nieuw contract en zijn de tv ontvangers al opgestuurd en is bij het terugzetten naar het oude contract na 3 uur nog steeds niets te zien in de mail of bij MijnKPN? Bellen is niet te doen, standaard is er een wachttijd van 15 minuten wat uiteindelijk oploopt tot 22 minuten. Het is geen pretje om telefonisch contact te zoeken. Waarom wordt dit zo ingeregeld?

Waarom wordt er bij het aanbieden zo slecht informatie gegeven? 

Heb je zelf gebeld? Of heeft KPN jou gebeld? Of heb je een mail gehad? Wat was de reden of aanleiding van de "omzetting"?

Als je zelf belt om te verlengen, dan gaat men er vanuit dat je weet wat je doet. 

Die gratis verhoging naar 1000 mbit raak je kwijt denk ik. Dingen die je gratis krijgt van KPN vervallen bijna altijd bij een verlenging of aanpassing van het abonnement. 


@Marlon92 ik heb zelf gebeld met de vraag naar een deal voor de verlenging van het contract. Ik wilde dus niets nieuws, maar gewoon hetzelfde tegen een gunstiger tarief. Ik heb al vaker het contract verlengd en een korting op het maandbedrag gekregen en er werd nooit iets veranderd. Dat gaat hier niet op. Daarnaast had men moeten aangeven wat er verandert als je, in dit geval, zelfs een ander soort abonnement krijgt. Dat is niet gebeurd. Zonder te weten ging ik van 12 naar 24 maanden, werd de 1000 mb weggehaald en klopte de prijs na de actieperiode niet. Zeer slordig vind ik dat. Nog steeds is er geen bevestiging dat het omgezet is naar wat het was. Terwijl binnen een half uur de bevestiging er was dat nar TV+ gingen. De ontvangers waren zelfs al onderweg……..


@Marlon92 ik heb zelf gebeld met de vraag naar een deal voor de verlenging van het contract. Ik wilde dus niets nieuws, maar gewoon hetzelfde tegen een gunstiger tarieikTerwijl binnen een half uur de bevestiging er was dat nar TV+ gingen. De ontvangers waren zelfs al onderweg……..

@RAFJ ik vrees voor je dat je oude contract niet meer terug krijgt met alle voordeeltjes die daar bij in zaten omdat je tot op heden nog geen mail hiervan hebt ontvangen.


Hoi @RAFJ .  Ik zou, als ik jou was, bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling save/retentie.  Of zij dit nog terug kunnen draaien weet ik niet maar dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. 


Hoi @Erwin van KPN donderdag heb ik gebeld met KPN en ik kreeg nu tot tweemaal toe begripvolle medewerkers aan de lijn. Wat een verademing. Ik werd niet zomaar doorgezet en moest wederom 15 minuten wachten maar kreeg een collega die alles in het werk stelde om het te verbeteren. Terugzetten naar het oude kan, maar zonder de 1000MB. Dat was dus geen optie meer. Vind en vond dat zeer slordig, het was tenslotte niet mijn fout. Ze maakte het goed door zo'n aanbod te doen met TV+ met 1000MB dat ik uiteindelijk toch minder betaalde dan mijn huidige abonnement. Ik heb nu bewust ingestemd met een 2 jarig contract en dan is het prima. Ik heb dat wat ik hebben wilde tegen een lagere maandlast. Het kost heel veel beltijd (meer dan 2 uur), maar het is uiteindelijk gelukt. De aanhouder wint, maar met de complimenten voor collega Joenyda die dit als rasechte probleemoplosser gedaan heeft. Dat heb ik haar ook medegedeeld. Het kan dus ook heel goed gaan bij KPN!


Hoi @Erwin van KPN donderdag heb ik gebeld met KPN en ik kreeg nu tot tweemaal toe begripvolle medewerkers aan de lijn. Wat een verademing. Ik werd niet zomaar doorgezet en moest wederom 15 minuten wachten maar kreeg een collega die alles in het werk stelde om het te verbeteren. Terugzetten naar het oude kan, maar zonder de 1000MB. Dat was dus geen optie meer. Vind en vond dat zeer slordig, het was tenslotte niet mijn fout. Ze maakte het goed door zo'n aanbod te doen met TV+ met 1000MB dat ik uiteindelijk toch minder betaalde dan mijn huidige abonnement. Ik heb nu bewust ingestemd met een 2 jarig contract en dan is het prima. Ik heb dat wat ik hebben wilde tegen een lagere maandlast. Het kost heel veel beltijd (meer dan 2 uur), maar het is uiteindelijk gelukt. De aanhouder wint, maar met de complimenten voor collega Joenyda die dit als rasechte probleemoplosser gedaan heeft. Dat heb ik haar ook medegedeeld. Het kan dus ook heel goed gaan bij KPN!

Fijn dat het uiteindelijk wel netjes is opgelost.  Ik vind het uiteraard ook jammer dat je zo moet aandringen en herhaaldelijk bellen om een duidelijke reactie en afhandeling te krijgen. 

Ik stuur joenyda ( ik doe de aanname dat er niet veel collega's met die naam zijn) nog even een berichtje dat ze de complimenten ook kan teruglezen op het forum 🙂 )


Reageer