Skip to main content

Vandaag 22-07-2014 wachten tussen 8-10  uur kot de monteur voor aansluiting 4ghz zakelijk .

maar helaas voor jan met de korte naam maar wachten, dus ff bellen.

Nu komt de verrassing men kan bij kpn niet meer volgen wat ze zelf aanrichten.

Er was een zakelijk abbo aangevraagd en de oude aansluiting opgezegd omdat het naar zakelijk ging.

nu de verrassing het zakelijke is opgezegd die we nog niet hadden en de oude verbinding is niet opgezegd . 

Wordt hier wel heel moe van heb bevestiging gehad dat het opgezegd is maar daar maken ze weer een heel vreemd een bestelling van voor het omzetten van de koper naar glasvezel van hoe kan dat als ik vandaag in de mail weer door krijg dat dat gratis wordt  omgezet naar 1ghz .

Maar voorlopig kan ik alles weer terug zetten zodat de monteur lekker rustig alles kon aansluiten 

wat er nu gebeurd geen idee zou weer zo snel mogelijk contact worden opgenomen met me .

Hier wordt je toch doodziek van blijf je speciaal voor thuis .

 

Dat klinkt als een behoorlijke stroeve gang van zaken. Hopelijk is er dan snel duidelijkheid @papaver en is er inmiddels contact opgenomen. 


het contract  van de koper leiding is eindelijk bevestigd als opzegging.

Maar ben nu benieuwd of de aansluiting voor het zakelijke nu in orde komt ,hoor steeds weer andere verhalen waarom het niet was gelukt met de opzegging en dat ik ineens geen 2 aansluitingen kan hebben .

De computer kon dit niet verwerken ? maar goed 2 augustus wordt de aansluiting glasvezel in orde gemaakt  hopelijk ik haal niks meer opzij voordat de monteur binnen is en er duidelijkheid is hij kan en mag doen voorlopig geen berichten gehad voor afzegging en wel of hij komt dus .

afwachten maar weer heb tot de 25e aug. voor de koper lijn dood is.

Dus weer ff spannend en wachten mar weer.


Dan hoor ik graag wat de uitkomst is vandaag @papaver!


Nu vandaag weer voor jan met de korte naam ben nu aan het bellen weer 3 x door verbonden.

krijg een aardige leerling aan de lijn maar ben nu 37 minuten aan het bellen ze moet steeds weer naar de leraar dus je snapt dt ze het systeem weer de schuld krijgt er komt weer niks uit

alleen dat er geen 2 aansluitingen kunnen op 1 adres maar dat wisten we al dus weer het zelfde geouwehoer.

eerst opzeggen dan een nieuwe lijn hoe moeilijk kan het zijn maar ze probeerd het op telossen ha ha ha 

dus wordt vervolgd ik blij hangen aan me mobiel onder tussen 42 minuten wordt vervolgd .

kom volgend verhaal aan vandaag 


Je zult in de start van je topic ongetwijfeld 2024 bedoeld hebben, i.p.v. 2014, anders is het wel een erg lang slepende kwestie @papaver 😉


ha ha je doet je naam eer aan het is idd 2024 als je beetje kwaad bent dan kijk je niet zo op een nummertje ha ha.

maar vandaag weer raak wordt weer een nieuwe aanvraag oid gedaan krijg weer bevestiging in de loop van de dag denk dat het idd de allerlaatste keer is dan ben ik er wel klaar mee .

ben nu telang hier mee bezig 


telefoon tijd met klanten service nu weer 54min. 50 sec kostbare tijd in een mensen leven voor zoiets simpel maar voor KPN zo vreselijk moeilijk verkoop simpel maar de uitvoering als het niet in het systeem zit ben je de sjaak is toch voor een programmeur zo simpel op telossen maar ja als het systeem aanvragen er uit dondert en de aanvrager niet gewaarschuwd wordt dan KPN waar ben je met je klant vriendelijkheid .

Als het lastig is steek dan je kop niet in het zand


Je geloofd het bijna niet krijg net een bevestiging per mail .

woensdag 7 aug. tussen 08.00 12.00 uur komt er een monteur alles aanbrengen.

Ze heeft echt haar best gedaan ik ben haar (Patty)  heel erkentelijk al zou het weer kunnen mislukken maar ze was echt fanatiek bezig voor beide partijen bijvoorbaat dank aan haar.

Zal woensdag 7 aug . weer ff mededelen hier of alles nu gelukt is .


Goedemorgen @papaver. Wat fijn dat er dan iemand wat druk op heeft kunnen zetten. Ik zie je bericht met bevindingen graag tegemoet!


Beetje humor blijft er bij KPN vandaag tussen 08.00 uur en 10.00 uur was gister avond laat.

Maar rond 08.30 kwam de mededeling dat het tussen 15.00 uur 2n 17.00 uur komt ze blijven wel in stijl moet je wel bekennen . :)

 


Zo alles rond 16.00 uur binnen dus dat kan niet meer mis gaan op de plaats waar alles moet komen neer gezet dus prima zo tot nu toe.

Het lijkt te gaan lukken.


Daar is hij weer vandaag kwam de binnen monteur om het aan te sluiten rond 11.00 uur.

Heel aardige jongen maar je voelt het al het kastje waar hij op moet aansluiten zat niet goed  daar mocht hij niet aankomen dus niet geplaatst.

Hij hoorde het verhaal aan en ging bellen voor de buiten dienst voor herplaatsing nu met een betje geluk komt er vandaag binnen een tijdsbestek van 4 uur iemand die alles in orde maakt.

Verrassend weer de wet van murphy waar het fout kan gaan gaat het ook fout.

Ben benieuwd wat de KPN  hier aan gaat doen naar de klant.

Wordt vervolgd


Het is volbracht vandaag rond 16.00 uur waren we verbonden .

Dus voorlopig geen gezeur meer van me .

mooie box 14 en gewoon 4gig en stabiel nu nog ff de wifi ff goed regelen .

dank u voor het aan zetten.


Excuses voor de late reactie, maar wat fijn dat alles toch geregeld is. Open bij verdere vragen in de toekomst gerust nog eens een topic!


Reageer