Skip to main content

IK heb nog een heel oud abonnements vorm uit 2016 (ja voor de Hussel tijd) en was benieuwd dat wat het zou kosten mocht ik eventueel overstappen naar een andere abbo. Maar in mijn eigen gegevens kan dat niet?

Moet ik dan bellen of naar een winkel gaan?

 

Wie weet wat ik eventueel zou kunnen doen?

 

Je kan inderdaad bellen naar 0800-0402 of langs een winkel. Ook kan je kijken wat je nu hebt en dat vergelijken met wat je nooit kunnen nemen. Bij oude abonnementen ben je vaak goedkoper uit als je hem verlengd.

 

zie onderstaand schema voor de huidige prijzen;

 


@Ik_Combineer inderdaad als ik jouw tabel gebruik zou ik ongeveer gelijk blijven. Alleen als ik met mijn huidig abbo naar 1Gb zou willen dan scheelt het wel ruim 9€ euro wat ik volgens het nieuwe abbo goedkoper zou zijn. 

 

Maar voorlopig voldoet 200mb nog steeds. 

Dus ik blijf maar lekker zitten. Als KPN met de tijd van de oude abbo's af wil hoor ik het vanzelf wel.


@ducky019 welke abonnementen heb je precies en wat voor voordeeltjes heb je nu en als je iets veranderd in je huidige abonnementen ben je geheid de huidige voordeeltjes kwijt.

Het zou KPN sieren als men bij  hele oude abonnementen veranderingen de huidige abonnee voordeeltjes gewoon instand blijven.

Heb jarenlang bij tiscali en telfort klanten geholpen en 1x per jaar kon ik via de manager van deze providers gewoon verlengen zonder dat ik de benoemde voordeeltjes kwijt was.

 


Het zou KPN sieren als men bij  hele oude abonnementen veranderingen de huidige abonnee voordeeltjes gewoon instand blijven.

Waarom? Waarom zou de ene klant jarenlang steeds weer recht moeten hebben op allerlei voordeeltjes en de andere niet?

Lijkt me veel eerlijker om gewoon alle klanten (na de welkomstkorting) over 1 kam scheren. 


Ik heb nu g een alles in een standaard... Vorm voor Hussel..

 


Ik heb nu g een alles in een standaard... Vorm voor Hussel..

Dat abonnement kost nu ruim 80 euro per maand. Klopt dat?

Er zit Spotify in. Gebruikt u dat?

Als u ook een mobiel abonnement heeft krijgt u het gratis Pluspakket. Dat kunt u nu omwisselen voor gratis ESPN. Doet u dat? Heeft u ESPN? 


Ja

Ja

En Ja


@Ik_Combineer inderdaad als ik jouw tabel gebruik zou ik ongeveer gelijk blijven. Alleen als ik met mijn huidig abbo naar 1Gb zou willen dan scheelt het wel ruim 9€ euro wat ik volgens het nieuwe abbo goedkoper zou zijn. 

 

Maar voorlopig voldoet 200mb nog steeds. 

Dus ik blijf maar lekker zitten. Als KPN met de tijd van de oude abbo's af wil hoor ik het vanzelf wel.

@ducky019

Dan zou ik in jouw situatie inderdaad zeker niet switchen. 

Ook al omdat je dan verplicht over moet stappen op KPN TV+. KPN TV+ heeft zeker de toekomst, maar is op dit moment nog niet volledig uitontwikkeld. 

Ik verwacht niet dat KPN binnen enkele jaren van de oude abonnementen af kan. Daarvoor zijn er nog veel te veel oude ontvangers in gebruik.  

Kortom : Voorlopig gewoon jouw huidige abonnementsvorm houden…...


@ducky019 je zou ook eens naar andere providers kunnen kijken zoals online.nl  wat je daar kwijt bent


Nee geen Online.nl.. AJB niet.

Hele slechte ervaringen mee


Nee ik zit goed was alleen benieuwd naar de Opties en eerlijk gezegd zijn die er niet echt. Dus zitten waar je zit en maar afwachten wat de toekomst brengt.