Skip to main content

Na inmiddels ruim een half jaar getouwtrek over een afspraak die ik met kpn heb over mijn mobiel abonnement dacht ik eindelijk na excuses en compensatie dat alles opgelost zou zijn.

 Niets is minder waar…1 maand gaat de afschrijving goed en daarna wordt er toch weer teveel afgeschreven 2 euro +, 

 

 het is haast een fulltime baan om gehoor te krijgen vd mensen die mogen beslissen want die krijg je niet aan de telefoon, de “eerste lijntjes” zijn ontzettend vriendelijk en begripvol en krijg je gehoor.

 Maar de mensen die iets mogen hebben geen tijd of geen zin, zo is het ook gezegd door een medewerker…collega’s zien uw dossier en dit is veel en daar hebben ze geen zin in (zo is het gezegd door een kpn medewerker)het moet toch niet gekker worden!!

ongeoorloofd geld afschrijven van mijn rekening en de andere kant uit kijken ipv oplossen met de klant en beloftes nakomen.

Ik zei dat ik in staat was om alles weg te halen bij kpn en dat werd ook nog aangemoedigd dat ik idd dan maar moest gaan (maar wel een contract v 2 jaar uit blijven zitten dus mij wel geld teveel afschrijven) 

ik proef zeker de onmacht vd eerste lijntjes en de goede wil maar  deze kunnen echt geen kant op daar ze niet gesteund worden in beloftes van kpn die niet waar gemaakt worden, de eerste lijntjes zijn om de klappen op te vangen voor fouten die door kpn gemaakt worden en beloftes die ze niet willen nakomen.

Ik ben erg boos en teleurgesteld en zoals gezegd is door een medewerker, iedere x als u belt wordt het verhaal nog meer en ingewikkelder en is er nog meer weerzin van kpn om zich hier in te verdiepen!

 Het lijkt nu om een stukje macht te gaan.. “de grootste wint?” 

ik hoop dat kpn zich nu niet laat kennen en zich niet “oppermachtig “ wil opstellen en z’n eerste lijntjes niet misbruikt om hun fouten te verdoezelen…

Ik schrijf dit verhaal uit onmacht omdat kpn voor mij onbereikbaar is (behalve de eerste lijntjes) 

Hallo @Marion1002, welkom op het forum en dankjewel voor het delen van je verhaal! 

Ik snap dat het heel frustrerend is als je keer op keer op hetzelfde punt uitkomt en er geen oplossing komt. Wil je je profiel invullen met je gegevens en daarna weer een reactie plaatsen in dit topic? Dan kom ik weer bij je terug en kan ik je hopelijk duidelijkheid geven. Wil je ook aangeven wat er niet klopt aan de factuur? Wat wordt er teveel afgeschreven? 

Mocht het laatste te persoonlijk zijn qua informatie, dan mag je me hiervoor ook een persoonlijk bericht sturen. 


Dag Liesbeth,

mischien handig om dit persoonlijk te houden.. hoe kan ik contact krijgen met jou zodat niet alles openbaar is?

Ps fijn dat je gereageerd hebt,

gr marion


Als je naar mijn profiel gaat dan kan je een bericht sturen. 
Wil je wel je profiel invullen? Op die manier heb ik je gegevens overzichtelijk. 


Hoi Liesbeth,

even een check ..ik heb jou persoonlijk gemaild heb jij dit ontvangen?

Ik had even wat problemen met het versturen nl ..

ik hoor het wel 

gr marion 


Je bericht is goed aangekomen, ik heb zojuist gereageerd.