Skip to main content

Een goede dag, 

Bij mijn factuur wordt steeds een bedrag in rekening gebracht voor aankopen. Ik heb geen id wat dat mag zijn, hoe kan ik dit stopzetten?  Ik heb op Google play gekeken en daar heb ik geen idee waar het vandaan komt. 

Hallo @Kon thuis 

 

Lees dit topic maar eens helemaal door:

En deze pagina: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-kpn-mobiel/online-aankopen-via-kpn-factuur.htm

 

KPN Pay is iets wat standaard aanstaat, je kan KPN Pay ook helemaal uit laten zetten, dan bellen met de klantenservice via 0800-0402 om dat te laten doen.


@Kon thuis welkom op het forum! Heb je nog meer duidelijkheid gekregen over de herkomst van de kosten. Ik zou je anders ook op het artikel “KPN Pay stopzetten” willen wijzen. Ik hoor graag of het gelukt is en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!


@Kon thuis welkom op het forum! Heb je nog meer duidelijkheid gekregen over de herkomst van de kosten. Ik zou je anders ook op het artikel “KPN Pay stopzetten” willen wijzen. Ik hoor graag of het gelukt is en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

En wanneer komt KPN, net als sommige andere providers, nu eindelijk eens met functionaliteit in MijnKPN om betalen via de factuur van KPN te blokkeren?

 


Daar heb ik op dit moment geen zicht op en er zijn op dit moment geen concrete plannen voor zover ik kan zien.. Op dit moment kan dat alleen via de klantenservice op 0800-0402 vrees ik. 


Volgens mij hebben ze het al druk genoeg bij 0800-0402 en de KPN moderators ook. Ben het helemaal eens met @wjb . En dan de defaults ook nog op blokkeren.