Skip to main content

Communicatie is eenrichtingsverkeer, ik zie aan de verschillende topics dat ik beslist NIET de enige ben. Heel beschamend voor een bedrijf.

Helaas, omdat ik graag problemen wél wil afronden, heb ik ook ditmaal weer veel tijd besteed aan het proberen te vinden van een manier om de informatie nogmaals door te geven en juist te laten administreren in uw organisatie. 

Bij deze verwijs ik u naar bijgevoegde afdrukken: 

 

Goedemorgen @Mevr EV , welkom op het forum.

Om te beginnen: het is niet handig om hier heel openbaar mails met jou e-mail adres te posten. Dus misschien moet je die adres eens onleesbaar maken.

Verder kan hier zeker een moderator meekijken met jou probleem. Dit kan wel een dag of drie, vier gaan duren. Om het voor hun makkelijker te maken is het handig als je alvast jou profiel in gaat vullen, dan kan hij meteen de gegevens erbij pakken.


U heeft gelijk met uw opmerking, dit gebeurt als men enigszins gefrustreerd een laatste poging doet om door de gesloten communicatiebarricade proberen te komen.

Hoe kan ik de afbeeldingen verwijderen en opnieuw plaatsen?

 


Ik denk dat inmiddels een administrator die afbeeldingen al verwijderd heeft. In principe kun je dit zelf doen mbv de drie puntjes rechts onderaan van de post en dan kiezen voor bewerken. Maar helaas kan dat alleen maar een bepaalde tijd na het posten.


Ik heb het zelf gedaan, denk ik.

Bedankt voor uw reacties, nog een fijne dag.

Ik geef het bij deze op.


@Mevr EV Welkom op forum. 

Ik begrijp de vraag nog niet precies, maar wil graag mijn best doen om te helpen. 

Ik begrijp dat er iets administratief niet juist is. Wat klopt er precies niet? 

En heb je ook een mogelijkheid om je forumprofiel in te vullen en hier een seintje te geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik, mocht het nodig zijn gelijk zaken aanpassen!