Skip to main content

Echter betaal ik netjes me nota. 10 dagen later hebbe ze het niet verwerkt  in de kpn app. En glas hard word telefonisch  door de dame ontkent dat ik niet betaald heb. Zeg nog de tijd ect wanneer het o er gemaakt is.

 

Plaats kpn me nu in geding breng. Plaats ik netjes me nota betaald . Geld niet terug gehad..

 

En dan eissen ze ook nog dat ik 1 uitkering nu afstaat. Zei hallo je luisterd niet de nota is betaald.

Zeg ze w8 ff gooi ze de haak op. Plaats ik netjes over boek met de kl. Nr. Erbij wat ze aangaven. Nu mij geld achter houden en niet netjes bij werken. Sorry.

Ben zwaar teleurgesteld  in kpn .

 

Hou ikme aan de afspraak doen hun het niet. Waardoor ik  nu in gevaar komt.

Hoi @Lilien-123, ik zie dat je laatste bericht op onze communitypagina drie jaar geleden was, dus ik wil je graag weer een warm welkom terug wensen. Al is de reden dat je hier bent minder fijn.

Dingen qua financiën moeten gewoon goed gaan en als dat niet gebeurd, moet daar goed naar gekeken worden. Ik raad je aan om te controleren of je profielgegevens nog accuraat zijn. Dan kan een KPN moderator sneller meekijken, indien die dat nodig acht.

Verder raad ik je aan om je bankafschrift naar KPN goed te bewaren. Misschien kan je de tekst van de afschrift in de “Persoonlijke opmerkingen” van je profiel plaatsen? Dan kan er misschien meteen gerichter meegekeken worden.

Mocht je eerder iemand willen spreken, kan je wellicht ook via X of Facebook DM in contact komen met KPN. Als je hun het verhaal uitlegt met de screenshot van je afschrift, weet ik zeker dat ze je goed verder kunnen helpen.

Hopelijk wordt het snel voor je opgelost!


Ik heb me gegevens gecheckt  dus klopt


tot de dag vandaag geen  ene reactie van Kpn 

Vind het wel schandalig.


Hi @Lilien-123, het is druk in de community op dit moment. Vandaar dat we niet eerder bij je topic zijn om een reactie te geven.

Wat rot om te horen dat de betaling van je nota niet goed verwerkt lijkt te zijn. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. We kunnen alleen via deze weg geen problemen met facturen rechtzetten, omdat we niet de juiste verificatie kunnen doen. Juist als het om financiële zaken gaat zijn we verplicht én is het heel belangrijk om een volledige verificatie te doen. Ik raad je daarom aan om nogmaals te bellen met onze klantenservice. Via die weg helpen mijn collega's van onze factuurafdeling je verder. Ik hoop dat het nu snel rechtgezet en opgelost wordt.


@Alexandra van KPN  dat is gedaan kpn maar blijven vals beschulden, het gaat hier niet om 10 euro.

Waarom denk dat ik via platform doe.  Omdat  de afsluiting op als  nu groot is door fout KPN dat ik alleen WIFI werk. 

 

 En dan blijf nog steeds schandalig  een klant beschuldigen. Dat  de 2 medewerkers  toch les beter luisteren  na klant moeten volgen.

Als ze helemaal slecht hoors zijn misschien een ritje wagen Beter horen.nl  gaan

 

 


Hoi @Lilien-123 
Wat een vervelende situatie is dit.
Mijn vraag is hoe heb je betaald?
Ik vermoed via bankoverschrijven?
En naar welk banknummer?


@Lilien-123 Ik hoorde dat je @huistijger een berichtje had gestuurd over de vragen die hij stelde. Huistijger is een zeer behulpzame en bedreven gebruiker hier in onze community, maar werkt niet voor KPN. Vandaar dat ik in je topic reageer nu.

Als je een openstaande factuur overmaakt, kan het tot 10 werkdagen duren voordat het bedrag bij ons binnen en verwerkt is. Kijk daarom even goed na wanneer je dit bedrag hebt overgemaakt en of die tijd al voorbij is. Als het al verwerkt had moeten zijn, bel dan toch even onze klantenservice. Zoals ik aangaf kunnen we dit via de community helaas niet oplossen. Mijn collega's van onze factuurafdeling kunnen dit voor je nakijken en je helpen het op te lossen.

Wat je ook kunt doen is chatten met Dot, onze digitale assistent. Via Dot kan je een terugbelafspraak maken. Dan hoef je zelf niet te bellen en doordat je je gegevens vooraf invult, heeft de collega die jou terugbelt ook gelijk je gegevens bij de hand.


Reageer