Hallo,
kunt u mij uitleggen waarom ik aansluitkosten moet betalen? terwijl ik had afgesproken dat ik deze niet hoefde betalen, maar ik alsnog moet betalen.
Daarnaast had ik, met mevrouw van KPN afgesproken dat het mijn 20 euro per maand ging betalen ,plus een korting van 2,50 dan zou ik uitkomen op 17,50 euro per maand.
Hoe kan het!!! dat ik dan 21 ,75 en dan 22,50 euro moet betalen per maand?, dan had ik net zo goed bij T-Mobile kunnen blijven daar zat ik voor 19.50 per maand met dezelfde abonnement ,
ik hoopt dat u dit wilt gaan rechtzetten het kost mijn nu bijna 60 euro wat ik moest betalen. op 26 dec 2022.
U zult begrijpen als ik dit had geweten dan had ik dit zeker niet had gedaan, om te gaan,, overstappen van T-Mobile naar KPN en ben zeker in overweging om het stop te zetten.
dit kost mijn meer dan 3,50 per maand x 12 = 42 euro per jaar meer,,
sorry maar dan had ik zeker niet overgestapt van T-Mobile naar KPN als mevrouw duidelijk had geweest dit vind ik niet netjes..
Wat mij ook opvalt is ,,je kan als particulier niet eens een klacht indienen op een normale manier.
grt Henk,