Skip to main content

Hallo,

kunt u mij uitleggen waarom ik aansluitkosten moet betalen? terwijl ik had afgesproken dat ik deze niet hoefde betalen, maar ik alsnog moet betalen.

 

Daarnaast had ik, met mevrouw van KPN afgesproken dat het mijn 20 euro per maand ging betalen ,plus een korting van 2,50 dan zou ik uitkomen op 17,50 euro per maand. 

Hoe kan het!!! dat ik dan  21 ,75 en dan 22,50 euro moet betalen per maand?, dan had ik net zo goed bij T-Mobile kunnen blijven daar zat ik voor 19.50 per maand met dezelfde abonnement ,

 

ik hoopt dat u dit wilt gaan rechtzetten het kost mijn nu bijna 60 euro wat ik moest betalen. op 26 dec 2022.

 

U zult begrijpen als ik dit had geweten  dan had ik dit zeker niet had gedaan, om te gaan,, overstappen van T-Mobile naar KPN en ben zeker in overweging om het stop te zetten.

dit kost mijn meer dan 3,50 per maand x 12 = 42 euro per jaar meer,, 

sorry maar dan had ik zeker niet overgestapt van T-Mobile naar KPN als mevrouw duidelijk had geweest dit vind ik niet netjes..

Wat mij ook opvalt is ,,je kan als particulier niet eens een klacht indienen op een normale manier.

grt Henk,

Hallo ,

Waarom kan je niet per E-mail je klacht indienen als particulier, we leven in een digitale wereld, wat doet KPN ze halen de klachten qua  E-mail digitaal eruit, nu moet je gaan schrijven over een klacht?

Moet ik KPN nu echt serieus nemen, ik moet toch ten aller tijden een e-mail kunnen sturen, Rechtsgeldige gezien heb je anders geen rechten als klant als je niets kunt aantonen wat er aan de hand is, ja je krijg dood leuk te horen dat KPN het intern gaan uitzetten, maar ze sturen niets terug naar de klant, dit kan toch niet, hoe kan ik als klant bewijzen dat ik gebelt heb? of een klacht heeft gemeld aan KPN je krijg geen enkele E-mail van de medewerker van KPN wat je heb afgesproken terwijl ik duidelijk vraag om de E-mail bevestiging wat we hebben afgesproken, Dat zeggen je wel doodleuk toe,, dat ze een E-mail gaan sturen maar dit gaat NOOIT gebeuren ,ik heb dit al meerdere keren gevraagd maar nooit iets ontvangen.

Waar is KPN nou bang voor: Claims? wat is er aan de hand binnen KPN waarom wordt er geen E-mail gestuurd naar hun klanten? omtrent afspraken enz.

 

Admin: topics samengevoegd


Hallo @Hendrikus1964 ,

Nou Nou, je schrijft meerdere malen dat je geen digitale klacht kunt indienen. Dit is gewoon mogelijk hoor, je kunt zelfs een bijlage meesturen: 

Een klacht kun je dus nog steeds via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

KPN is inderdaad niet per e-mail te bereiken, maar wel via de website, dit forum, telefonisch via 0800-0402, Facebook en Twitter. Keus genoeg!  


Hoi @Hendrikus1964, door de bedragen en kortingen die je noemt vermoed ik dat het om een mobiel abonnement gaat en niet om een Thuis abonnement, klopt dat? Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik er niet meer over zien of zeggen. Ik weet alleen wat jij in je berichten hebt genoemd.

We denken graag met je mee, zou je daarvoor wat meer kunnen toelichten en je profiel invullen? Of heb je al contact gehad via een van de alternatieve opties die Noordzee noemde?