Skip to main content

Hoe betrouwbaar is een monteur van de KPN.

Mijn storingen die ik als nieuwe kant heb ervaren waren om ziek van te worden geprobeerd alles op te lossen met en zelf hulp en uiteindelijk maar om een monteur gevraagd.

Keurig nette man met veel kennis en kwam er al na korte tijd achter dat de storing in een huisje van hun in de wijk moest liggen hij er naar toe en heeft mijn aansluiting opnieuw aangesloten!!

Meneer het is gelukt en u hoeft de €70,= niet te betalen alleen voorrij kosten van €17.50 oké ik blij want mijn AOW vergoed dat soort ellende niet maar jullie raden het al  ik moet toch €70,= betalen.

Ik heb blind getekend na de uitleg van boeven omschreven dus voel mij echt opgelicht!!!

Zijn er nog meer mensen die deze vervelende situaties hebben ervaren bij de KPN want dan gaan we gezamenlijk de media maar eens benaderen hierover!!

Dank voor het lezen.

 

PS. De rekening zal ik storneren en het afgesproken tarief alsnog betalen!!  

@Bofkont2010  storneren raad ik je niet aan zelf het afgesproken bedrag zelf overmaken kan nogal anders uitpakken dan je denkt ,  wellicht kan de klantenservice je helpen op het nummer 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken.


Dat ben ik niet met je eens. Een ingebrekestelling is het juiste wat je kunt doen en verdere verplichtingen na komen tot er recht is gedaan!


Een ingebrekestelling is wat anders dan eigenhandig een incasso storneren en dan zelf het (volgens u juiste) bedrag overmaken. 
 

Dat gezegd hebbende een moderator zal binnen 3-5 dagen reageren en kan zien wat de monteur heeft gedaan en kan de eventuele notities van de monteur inzien.

Vul daarvoor alvast uw profiel in (zie link hiernaast): https://forum.kpn.com/settings/profile

En vul bijna onderin bij persoonlijke opmerkingen uw laatste 3 cijfers van uw bankrekeningnummer in. Dit kunnen alleen KPN medewerkers inzien.

Ikzelf ben persoonlijk wel erg benieuwd naar de afloop van deze case aangezien u wel (naar eigen zeggen blind) heeft getekend voor de werkzaamheden plus bijbehorende kosten die op de digitale tekenbon stonden.

 

P.S. Volgens mij is het zelfs zo dat als het probleem of de storing in het KPN domein zit (en dus totaal niet in het klant domein) dat de monteur gratis is dus dan betaalt de klant ook geen voorrijkosten of andere kosten.


Een ingebrekestelling is wat anders dan eigenhandig een incasso storneren en dan zelf het (volgens u juiste) bedrag overmaken. 
 

Dat gezegd hebbende een moderator zal binnen 3-5 dagen reageren en kan zien wat de monteur heeft gedaan en kan de eventuele notities van de monteur inzien.

Vul daarvoor alvast uw profiel in (zie link hiernaast): https://forum.kpn.com/settings/profile

En vul bijna onderin bij persoonlijke opmerkingen uw laatste 3 cijfers van uw bankrekeningnummer in. Dit kunnen alleen KPN medewerkers inzien.

Ikzelf ben persoonlijk wel erg benieuwd naar de afloop van deze case aangezien u wel (naar eigen zeggen blind) heeft getekend voor de werkzaamheden plus bijbehorende kosten die op de digitale tekenbon stonden.

 

P.S. Volgens mij is het zelfs zo dat als het probleem of de storing in het KPN domein zit (en dus totaal niet in het klant domein) dat de monteur gratis is dus dan betaalt de klant ook geen voorrijkosten of andere kosten.

Idd klopt, lag het probleem in het kpn domein bijvoorbeeld in de 'pop' glasvezel centrale huisje of kabelverdeler of hoofdverdeler

(centrale) zou u niets hoeven te betalen. Ook geen 17,50 voorrijkosten. Vreemd dat dit toch door de monteur word berekend. Wacht even de reactie van de moderators af zou ik zeggen...


Dit soort dingen maken me boos, wij hebben best weinig vrijheid om te “spelen” met kosten. Zo heb ik wel eens bij een zeer oude meneer kosten weg gehaald ondanks hij zelf het probleem had veroorzaakt. (Letterlijk alle kabels in het huis doorgeknipt. Familie was aanwezig en had al huisarts geïnformeerd) 

Maar dit soort dingen hoor je niet te doen.

Verder wil ik wel beamen wat @jimny zegt. Storneren bij KPN gaat je nooit helpen, binnen 3 a 4 dagen heb je een bericht van een moderator en indien u uw forumprofiel heeft ingevuld weet ik vrij zeker dat het kan worden opgelost. 


Je moest eens weten hoe boos ik ben 76 jaar altijd eerlijk geweest en dan zo bedrogen te worden gebruik je verstand man!!!


Bedankt Steve, ik heb de link in gevuld en wacht verder af mijn bedrijfsadvocaat zal de zaak indien nodig van mij overnemen!


Bedankt Steve, ik heb de link in gevuld en wacht verder af mijn bedrijfsadvocaat zal de zaak indien nodig van mij overnemen!

Ik heet Ferry en geen dank! Kpn medewerker (moderator) zal binnen 4 dagen uw case behandelen. 


Sorry Ferry, bedankt voor je reactie en inzet ik wens je een fijne dag toe. 


Sorry Ferry, bedankt voor je reactie en inzet ik wens je een fijne dag toe. 

Geen probleem Peter! Mijn vriendin had ook problemen met de monteurskosten die onterecht in rekening gebracht waren en die zijn keurig opgelost door KPN. Die hoop heb ik ook voor jou!


Fijn z’n berichtje Ferry,

Dat doet me goed en wacht het verder af. 
Groetjes Peter. 


Hallo @Bofkont2010, goed dat je een berichtje stuurt. Ik kan me voorstellen dat dit rauw op je dak valt.

Ik zie op de monteursbon inderdaad 70 euro aan kosten, terwijl de voorrijdkosten er juist niet op staan. Ik heb dit daarom gelijk doorgezet naar de monteursafdeling. Zij zullen dit verder onderzoeken en afhandelen.


Dat ziet er niet goed uit voor die monteur ⚠️


Zojuist krijg ik een mail waarop vermeld staat dat er antwoord op mijn topic staat of ik tevreden ben maar waarmee???


Ik heb jouw topic inderdaad als beantwoord gemarkeerd, omdat ik verder niets meer kan doen. Het is een soort afsluiting. Mijn collega's van de monteursafdeling moeten dit verder oppakken.


Dan volgt nu een ingebreke stelling met een bankbeslag door de deurwaarder!!!