Skip to main content

staat er zojuist een vreemde aan de deur die beweerd niet voor kpn te werken, dat ik niet heb gereageerd op de brief over glasvezel (wel!) en of ie even binnen mag komen om een foto te maken van het modem… kpn zou contact opnemen om een afspraak te maken voor de aanleg van glasvezel ( tot nu toe nog niets gehoord). wat mis ik hier?

Is er al glasvezel beschikbaar in jouw wijk? Het kan natuurlijk van alles zijn: omzetting van koper, upgrade abonnement, je adres dat toch in een databestand is terechtgekomen omdat je op de brief had gereageerd…

Kan je eens kijken op de postcodecheck van kpnnetwerk.nl wat de status van jouw adres is?


Krijgt u glasvezel? Dan zal dit een schouwer geweest zijn. En ja... KPN doet niks zelf. Besteed alles uit. Dus het zijn onder aannemers die u aan de deur krijgt. Als u pech heeft spreken ze nog geen woord Nederlands ook.


Dat van de glasvezel is reeds bekend, het gaat erom dat een vreemde beweerd voor kpn binnen een foto wil maken, en zaken beweerd die niet kloppen, terwijl kpn heeft gemeld dat er contact opgenomen gaat worden.

Jammer van kpn, deze houding.


... terwijl kpn heeft gemeld dat er contact opgenomen gaat worden.

Dat gebeurt toch als er iemand aan de deur staat?


Dit is niet de afspraak die gemaakt zou zijn om glasvezel aan te leggen, deze persoon werkt naar eigen zeggen niet bij kpn en wil binnen komen om foto’s te maken… .


Vraag hem de reden eens? En anders even het telefoonnummer van zijn baas/leidinggevende vragen.


Het enige wat ik mij kan bedenken waarom, wanneer en waarvoor een foto wordt gemaakt is om te schouwen. Een foto maken van een modem??


Wanneer komt er iemand langs?

Stuur je geen foto in, of als dit geen optie is in jouw gebied, dan komt er een medewerker langs. Deze komt zonder bericht vooraf. Het kan dus zijn dat je niet thuis bent. Dat is niet erg, dan komt de medewerker op later moment terug. Of er ligt een brief in je brievenbus zodat je zelf een nieuwe afspraak kunt maken. 

De medewerker draagt altijd bedrijfskleding van KPN Netwerk of Glaspoort en kan zich identificeren.

Heb je in deze stap vragen, dan kun je aankloppen bij KPN Netwerk of Glaspoort.

 

 


Hoi @SMijn .  We moeten even voorkomen dat KPN Netwerk en KPN de provider (dat zijn wij, en dit is ons forum) door elkaar gaan lopen.

Als ik je verhaal goed begrijp is er nog GEEN glasvezel aansluiting. Ligt er al wel een glasvezelkabel in de straat?

Dat met die foto van het modem zouden wij nooit doen.  Dus ik heb geen idee waar dat voor nodig is.

Als je het niet vertrouwd gewoon de deur sluiten.Â