Goedemiddag,
In juli heb ik een abonnement aangevraagd dhr. Wielstra
Hij was langer aan het klussen dus installatie moest later. Toch lukte installatie zelf niet. Uiteindelijk monteur geregeld. Die zou vrijdagochtend komen van 08.00-12.00 uur omdat hij zelf aan het werk was. Heeft zijn moeder daar de hele tijd gezeten. Uiteindelijk werd ik half 1 gebeld werd toch uur of 14.30 ik Mevrouw bellen en die ging eerst weer naar huis. Ze was er uiteindelijk 14.30 uur weer omdat de monteur kon komen. Helaas geen monteur. Vrijdag om 17.00 uur met jullie gebeld. Nee allemaal sorry we komen morgen tussen 13.00 en 17.00 uur. Dhr. Wielstra had iets maar had dat afgezegd om er te zijn voor de monteur. Zijn dochter zou bij hem komen in nwe huis dus wel zo handig om tv en wifi te hebben. En helaas weer geen monteur. Monteur heeft toen DUIDELIJK met dhr. Wielstra afgesproken dat dit abonnement niet meer door hoefde te gaan. Hij gaf hem gelijk. Hij hoefde geen actie meer te ondernemen. Wel heb ik nog even met jullie uit fatsoen gebeld of het installatie pakket weer even terug moest. Jullie konden ook zien dat er nooit gebruik is gemaakt van de diensten van het abonnement.Â
Uiteindelijk zijn er veel kosten van telefonie etc gemaakt omdat er geen wifi aanwezig ook benzinekosten maar Dhr. Wielstra zei van zijn kant dat laten we dan maar zo.Â
Nu krijgt hij telefoon en er wordt zo even gezegd dat hij aan een 2 jarig contract vast zit. Ook heeft hij met spoed een ander bedrijf moeten inschakelen om alles te kunnen regelen ook weer extra kosten.Â
Ik vindt het heel jammer dat het echt op deze manier moet. Terwijl hij alle gemaakte kosten wel wou laten zitten en nu wordt dit tegen gezegd. Dit kan nooit goede reclame voor jullie zijn.Â
Graag hopen wij nog op een passende oplossing want hier gaat Dhr. Wielstra niet mee akkoord.Â
Â
Met vriendelijke groet,
Admin: klantgegevens verwijderd uit openbare post