Skip to main content

Goedemiddag,

In juli heb ik een abonnement aangevraagd dhr. Wielstra

Hij was langer aan het klussen dus installatie moest later. Toch lukte installatie zelf niet. Uiteindelijk monteur geregeld. Die zou vrijdagochtend komen van 08.00-12.00 uur omdat hij zelf aan het werk was. Heeft zijn moeder daar de hele tijd gezeten.  Uiteindelijk werd ik half 1 gebeld werd toch uur of 14.30 ik Mevrouw  bellen en die ging eerst weer naar huis. Ze was er uiteindelijk 14.30 uur weer omdat de monteur kon komen. Helaas geen monteur. Vrijdag om 17.00 uur met jullie gebeld. Nee allemaal sorry we komen morgen tussen 13.00 en 17.00 uur. Dhr. Wielstra had iets maar had dat afgezegd om er te zijn voor de monteur. Zijn dochter zou bij hem komen in nwe huis dus wel zo handig om tv en wifi te hebben.  En helaas weer geen monteur. Monteur heeft toen DUIDELIJK met dhr. Wielstra afgesproken dat dit abonnement niet meer door hoefde te gaan. Hij gaf hem gelijk. Hij hoefde geen actie meer te ondernemen. Wel heb ik nog even met jullie uit fatsoen gebeld of het installatie pakket weer even terug moest. Jullie konden ook zien dat er nooit gebruik is gemaakt van de diensten van het abonnement. 

Uiteindelijk zijn er veel kosten van telefonie etc gemaakt omdat er geen wifi aanwezig ook benzinekosten maar Dhr. Wielstra zei van zijn kant dat laten we dan maar zo. 

Nu krijgt hij telefoon en er wordt zo even gezegd dat hij aan een 2 jarig contract vast zit. Ook heeft hij met spoed een ander bedrijf moeten inschakelen om alles te kunnen regelen ook weer extra kosten. 

Ik vindt het heel jammer dat het echt op deze manier moet. Terwijl hij alle gemaakte kosten wel wou laten zitten en nu wordt dit tegen gezegd. Dit kan nooit goede reclame voor jullie zijn. 

Graag hopen wij nog op een passende oplossing want hier gaat Dhr. Wielstra niet mee akkoord. 

 

Met vriendelijke groet,



Admin: klantgegevens verwijderd uit openbare post

Hoi @ANNA20121, welkom hier. Ik begrijp uit je bericht dat de installatie van het abonnement niet goed is verlopen. En dat op dat moment de keuze is gemaakt om het abonnement te annuleren. De monteur heeft aangegeven dat dit geregeld zou worden. Maar dat is niet daadwerkelijk gebeurd. Vervelend dat dit zo is gelopen, zowel rondom de installatie als het verdere verloop. Het is alleen zo dat we via de Community dit niet kunnen afhandelen. Dit is iets dat via een een-op-een kanaal moet plaatsvinden. Dat kan dan via de telefoon (0800-0402, gratis), of via een van onze social media kanalen (Facebook / X). Zorg er dan voor dat de contractant zelf contact opneemt, of dat hij beschikbaar is om te kunnen bevestigen dat jij dit voor hem mag regelen.

Paar dingen die nog belangrijk zijn: Er geldt voor vaste diensten een 14 dagen annuleringstermijn die begint op de dag van levering. Binnen deze periode mag er altijd geannuleerd worden. Zit je nog in deze periode, neem dan zo snel mogelijk contact op, dan is dit ook zo snel mogelijk geregeld. Zijn die 14 dagen al voorbij, dan moet er gekeken worden wat er gebeurd is rondom de monteur die aangaf dat het geregeld zou gaan worden. Van daaruit kunnen dan de vervolgstappen worden bepaald. 


Reageer