Skip to main content

Ik kom er net achter dat wel al 7 maanden zakelijk internet hebben. 
Hier hebben wij niet om gevraagd, ook geen akkoord voor gegeven. 

Dit vind ik wel heel apart, want overal moet voor akkoord worden gegeven of zelf het nummer van een ID worden gegeven. 

Graag zou ik willen weten wat nou de voor en nadelen zijn van zakelijk internet. Ik heb er namelijk niks van gemerkt. Niet sneller, geen betere Wifi, zelfde kosten. We hebben een klein bedrijfje. 

Wel merk ik nu dat ik BV Disney+ niet gratis af kan sluiten. De normale maandelijkse kosten blijven er bij staan, terwijl het me wel gratis aan word geboden. Heeft dit iets met ons zakelijk abonnement te maken? 

Als je een KvK-nummer hebt, heb je zakelijk internet @LizzyHH 

Morgen even met de zakelijke helpdesk bellen, 0800 0403 om e.e.a. kort te sluiten.

 


Als je een KvK-nummer hebt, heb je zakelijk internet @LizzyHH 

Het is een mogelijkheid. Maar je kan ook gewoon een particulier abonnement hebben. Ik heb ook een kvk. Maar echt wel een particulier abonnement. 


Als je een KvK-nummer hebt, heb je zakelijk internet @LizzyHH 

Het is een mogelijkheid. Maar je kan ook gewoon een particulier abonnement hebben. Ik heb ook een kvk. Maar echt wel een particulier abonnement. 

@LizzyHH geeft juist aan een zakelijk abo te hebben en geen consumentenabo @Nick83 

 


Het lijkt me zeer bijzonder dat dit ongevraagd door KPN is gedaan omdat je bij de order een KVK nummer of bedrijfsnaam moet invullen. Aan een normale consument wordt dit nooit gevraagd.

Bel wanneer u tijd heeft even met KPN om te kijken wat de mogelijkheden zijn, mogelijk moet u het contract uit zitten maar wellicht kunnen ze het omzetten.

 


Het KvK nummer hadden we al 2 jaar eerder. 
Ze hebben wel ooit eens gebeld om te vragen of we zakelijk internet wilden. Ze hebben ons toen een aanbod gemaild waar we akkoord op konden geven. Dat hebben we niet gedaan!

Dus inderdaad zeer vreemd. Ik heb ze toen ook geen gegevens of KvK nummer gegeven. 

Zo gaat dat in Nederland aangezien er zoveel openbaar is. 

Heb ik er eigenlijk wel een voordeel mee om zakelijk internet en tv te hebben?

Ik moet dus gaan bellen om iets terug te zetten wat ze ongevraagd veranderd hebben. 

Kan ik tegenwoordig nog chatten met KPN? Dit is namelijk zeer moeilijk te vinden op de KPN site. 

 

 

Kan ook iemand me vertellen waarom ik het aanbod om Disney+ 3 maanden gratis te krijgen niet kan instellen zonder kosten?


Omdat die aanbieding enkel voor consumenten is en niet voor zakelijke klanten.

 

Maar moet ik hem zo zien, dat een medewerker zomaar tijdens uw consumenten aanvraag even een gok heeft gewaagd door op uw adres een bedrijf te zoeken, en daarbij geluk heeft gehad dat u een bedrijf heeft en het KVK nummer gebruikt ?

 

U moet inderdaad bellen, geen andere opties.


Ja! Ik verzin het niet hoor. 

Ik zou ook echt niet weten waar ik het KvK nummer van mijn man's bedrijf kan vinden. Vandaar dat ik het zo raar vind. 

 

Ik krijg in "mijn kpn" een aanbieding voor 3 maanden gratis Disney+ te kunnen nemen. Dan is het vreemd dat ik dat niet kan activeren.

Ik ga morgen wel bellen. 

Bedankt voor de antwoorden.


Ik zou ook echt niet weten waar ik het KvK nummer van mijn man's bedrijf kan vinden. Vandaar dat ik het zo raar vind. 

Je kan op KvK-site naar naam zoeken, indien je jouw man intik, kan je misschien vinden. Hier zijn b.v. resultaten uit het zoeken van KPN

  • KPN 
  • KVK-nummer: 27124701

  • KPN Pensioen

  • KVK-nummer: 02063809

  • KPN B.V.

  • KVK-nummer: 27124701

 

 

Op tweakers.net was ook een bericht over ongevraagd wijzigen naar zakelijk abo, misschien doet KPN hetzelfde

https://tweakers.net/nieuws/209128/ziggo-zet-particuliere-abos-automatisch-om-naar-zakelijke-op-basis-van-kvk-info.html

 


Ik begrijp wel dat ik het KvK nummer op internet kan vinden, maar ik weet voor 100% zeker dat ik er nooit naar gezocht heb en dus ook niks met KPN besproken heb. Mijn man doet niks met de abonnementen in huis. 

 

Dat bericht op Tweakers is inderdaad ook zoiets. Dank je.

 

Ik ga morgen bellen en ben benieuwd naar hun antwoord. 


Reageer