Skip to main content

Ik heb m.i.v. 30-01-2023 een abonnement bij KPN voor internet TV met als korting voor 12 maanden van €20,33 père maand opeens is die korting niet meer berekend in november 2 x heb ik daarvoor gebeld eerst met Marjan die het zou corrigeren wat niet was gebeurd daarna op 3-11 met mevr. Heersens die het ook zou corrigeren tot mijn verbazing stond op de factuur van december een verreking 1 malig van €20,33 dus niet over december en januari opnieuw gebeld met Patricia wie een creditnota zou aanvragen echter je krijgt van KPN geen bevestiging email

Gewenste Oplossing

een bevestiging van mijn klacht waar ik nu 3 x over heb gebeld

Welkom op het forum @acbr, hoewel de aanleiding minder leuk is. Als je iets wordt toegezegd, moet dat uiteraard ook worden nagekomen dus ik kijk graag even met je mee naar wat er nu precies al wel of nog niet vergoed is!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 


gegevens zijn opgeslagen


***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt @acbr,

Wat me opvalt is dat er een wijziging op je abonnement is doorgevoerd, waardoor de korting is komen te vervallen. Is die wijziging van je snelheid op jouw eigen initiatief doorgevoerd? 


Dat is onzin dit antwoord er is een overeenkomst voor 1 jaar voor een vast bederag dan zou iedere bij wijziging een eventuele korting komen te vervallen.

Op deze manier blijf ik geen klant van de KPN na 30-1-2024


Ik geef niet een antwoord maar stel juist een vraag @acbr 😉 Omdat ik duidelijk probeer te krijgen hoe de situatie precies is. Er is namelijk op 15 oktober een wijziging doorgevoerd waarbij het abonnement zelf is aangepast van een ‘Hussel internet 200Mb’ naar een ‘Hussel internet 100Mb’ abonnement, maar 1 dag later is dat alweer teruggedraaid en is er weer een Hussel internet 200Mb abonnement aangevraagd. Daar kijk ik een beetje vreemd van op, vandaar mijn vraag of dit een bewuste keuze was van jou, of dat dit ergens mis is gegaan.

Door de wijziging van het abonnement naar een Hussel 100Mb, is de actiekorting automatisch komen te vervallen, omdat het abonnement zélf aan is gepast. 


dat was een abuis vandaar dat ik het terug heb gedraaid 


Ik heb nooit ergens gelezen dat de korting zou komen te vervallen als het abonnementwordt aangepast


dat was een abuis vandaar dat ik het terug heb gedraaid 

Dat zal ongetwijfeld ook de reden zijn dat mijn collega's hebben besloten om wél de korting te gaan vergoeden. Ik zal de laatste collega vragen of ze de door haar toegezegde vergoeding alsnog in orde kan maken!

 

Ik heb nooit ergens gelezen dat de korting zou komen te vervallen als het abonnementwordt aangepast

Bij het aanpassen van je abonnement in MijnKPN, zal het getoond zijn, je ziet dan zoiets als in dit voorbeeld:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En in de bevestiging van die bestelling op 15 oktober is het ook benoemd, je ziet daar het volgende staan: 

 

 


Bedankt voor de bemiddeling