Skip to main content

Mijn telefooncontract liep binnenkort af en ik verliet Nederland. Ik heb KPN gebeld om te vertellen dat ik mijn telefoonabonnement niet wil verlengen omdat ik naar het buitenland ben verhuisd. Ook heb ik een bewijs geleverd dat ik het land had verlaten en me had uitgeschreven bij de gemeente. De klantenservicemedewerker stemde ermee in om mijn contract een paar dagen eerder te beƫindigen.

Nu heb ik een schandalige factuur ontvangen met enorme kosten voor annulering. Dit klopt niet, aangezien mijn telefooncontract toch al afliep en ik er nooit mee heb ingestemd extra kosten te betalen om het abonnement voortijdig te beƫindigen. Ik heb alleen om ontbinding van het contract gevraagd als dat mogelijk was, aangezien ik het land al had verlaten.

Hoe kan ik deze kosten laten verwijderen? Mijn telefoonabonnement is inmiddels afgelopen en ik ben niet in Nederland, dus ik kan de klantenservice van KPN niet bellen.

Bedankt.

Ā 

Admin: naam aangepast ivm huisregels

je kunt bellen met +31612001200 @Aruams10Ā Ā 


Iā€™ve called these folks a million times. Half the time they hang up on me, and the other half we go in circles. Is there an email for written correspondence?

Thank you.