Skip to main content

Een maand geleden heb in een nieuwe contract met KPN afgesloten (zie screenshot 1). Om zeker te weten dat ik de juiste prijs heb voor de volgende 12 maanden heb ik KPN gebeld (wat duurde een tijde) en medewerker gesproken: klopt, volgende 12 maanden vanaf de bestelling datum ga ik 35 euro per maand betalen.

 

 

Paar dagen geleden krijg ik een email van KPM met daarin “leuke aanbieding”. Met name, ik heb weer korting voor de volgende 12 maanden. Maar in plaats van 35 euro (wat staat in mijn bestelling en wat de medewerker heeft bevestigd) is dat 45 euro geworden. 

 

Gisteren werd het nog interessanter want ik kreeg de rekening van 60 euro. 

 

Mijn vraag dus is wat is er aan de hand KPN? Ik verwacht duidelijk het verschil terug en verder blijven betalen de prijs in mijn bestelling.

 

Ik vind het ook echt onhandig dat er geen email  communicatie mogelijkheid is. Ik kan tijdelijk niet bellen dus k hoop dat KPN deze forum actief begeleid en komt terug met antwoord zo dat ik de bestelling nummer kan delen deze miscommunicatie op te lossen.

 

Bedankt. 

Hallo @onjuiste rekening, welkom op het KPN Forum!

Goed dat je even navraag doet. Ik heb gelijk voor je gekeken. 

Ik zie in het systeem staan dat je de komende 12 maand inderdaad 45 euro per maand betaalt. Deze actieperiode is ingegaan op 15 oktober.

Het lijkt erop dat de ingang van de nieuwe actieperiode en de factuur elkaar gekruist hebben. Daarom heb je een factuur voor de volle prijs gekregen. Op de volgende factuur wordt dit achteraf verrekend.