Skip to main content

Er wordt 2 maanden achter elkaar online aankopen afgeschreven nl Apple MSM

 zie hieronder.

Online aankopen Aankoop

Datum

Tijdstip Store

€ Apple MSM3WTJW1X 03 apr 20:04 Apple 4,990

Apple MSM3WTK40K 03 apr 20:05 Apple 4,990

Apple MSM3YQSWB6 10 apr 16:44 Apple 4,990

Apple MSM3YS0GZ5 10 apr 17:21 Apple 4,990

Apple MSM3Z46BT7 12 apr 07:09

Apple 4,990

Totaal Online aankopen 24,95

we hebben geen Apple telefoon en account dus erg vreemd. 

Ik heb al eerder zoiets gehad met payinfo.nl 

Ik wordt er niet goed van al die kosten, wat we niet weten.

Kan ik dit terug krijgen en hoe kom ik ervan af?

Je zou kunnen gaan bellen met de Apple klantenservice,  zij zouden dit moeten kunnen uitleggen. KPN heeft hier geen gedetailleerd zicht op.


HI @Trixx, welkom hier. 

Bellen naar Apple is niet gelijk nodig, dit omdat je dit zelf kunt inzien. Ik neem aan dat dit om een iPhone gaat. 

Ga dan op de desbetreffende iPhone naar Instellingen > Klik bovenin op de accountnaam > Klik dan op Media en aankopen > Toon account > Klik hier op aankoopgeschiedenis. Hier kun je alle losse aankopen zien die gedaan zijn vanaf dit Apple ID. 

Kijk voor de zekerheid ook bij abonnementen om er zeker te zijn dat er geen maandelijks terugkerend aankoop is gedaan. 


We hebben geen I Phone, zelfs helemaal geen Apple account. Het lijkt meer spam, zoals ik het zie. 

Ik vind het erg vreemd. 

 


We hebben geen I Phone, zelfs helemaal geen Apple account. Het lijkt meer spam, zoals ik het zie. 

Ik vind het erg vreemd. 

 

Je hoeft ook geen iPhone te hebben om een afschrijving van Apple te krijgen. Denk maar aan Apple Music. Wordt het geïncasseerd via de nota van KPN? 

Heb je al een check gedaan via payinfo?


Ik ga morgen even bellen met Kpn. Misschien dat hun kunnen zien wat het precies is. Payinfo heb ik al gedaan. 

Bedankt voor je reactie


Ik ga morgen even bellen met Kpn. Misschien dat hun kunnen zien wat het precies is. Payinfo heb ik al gedaan. 

Bedankt voor je reactie

Is het gelukt?