Skip to main content

Goedemiddag,

ik krijg elke maand op mijn factuur online aankopen te zien maar, dat kopt niet want het maandelijkse bedrag is al inclusief alle entertainment die ik bij het abonnement heb genomen. Dit is al sinds vorig jaar december zo dus ik betaal elke maand € 10,99 te veel.

Is dat niet Netflix ofzo? Hebt u een abonnement daarvoor ooit afgesloten via KPN, @Suzana00?

Ik heb al mijn streamingdiensten via KPN waaronder Netflix, maar ik betaal daardoor al een hogere prijs maandelijks en dus ik weet niet waarvoor ik ook 10,99 betaal aan online aankopen.

Misschien kan je hier iets mee? 

Nee helaas, ik heb het bekeken maar ik heb geen mobiele abonnement bij KPN 

Op de tweede pagina van de factuur staat de specificatie,  daar zou de 10,99 toch te vinden moeten zijn, @Suzana00?

Ja, dat klopt 

Ja, dat klopt 

Js, maar daar staat ook geen verdere specificatie? Mensen kijken op de (digitale) factuur vaak niet verder dan pagina 1, @Suzana00.

Nee, dat is het enige wat er staat, niet waarvan het is of andere info.

Hoi @Suzana00. Welkom hier. Volgens mij staat de specificatie op de 3e pagina van je factuur. Als je er toch niet uitkomt, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via het nummer 0800 0402. Dan helpen mijn collega’s je verder.

Reageer