Skip to main content

Vanaf vandaag kan ik mijn nieuwe internet abonnement installeren, alleen geeft de status van mijn bestelling aan dat glasvezel er aankomt terwijl ik dit al heb. 

De status van mijn bestelling geeft verkeerde informatie aan. Vandaag kan ik mijn internet en tv aansluiten, alleen staat er bij de status van mijn bestelling dat er moet worden gewacht op het aansluiten van de glasvezelaansluiting. Alleen heb ik deze aansluiting al dus zou als het goed is mijn internet en tv moeten aansluiten. 

Admin: topics samengevoegd


Heeft u het al geprobeerd om het aan te sluiten?


Ja dat heb ik geprobeerd. Alleen krijg ik geen verbinding. Telefonisch contact gehad met KPN, zij gaven aan dat ik moest wachten op mail van KPN dat ik het kan aansluiten. Nu zag ik alleen onderstaande bij mijn status staan. 

 


Heel bijzonder. Het lijkt er op sat de andere kant van de kabel nog niet klaar is...is de oude koperaansluiting er nog?


Nee de oude koperaansluiting is er niet meer, ik heb al een aantal jaren glasvezel. 


Welke provider had u? Ligt er glasvezel van kpn??


Ik heb een paar jaar KPN gehad. Vorig jaar overgestapt naar Odido en nu weer terug naar KPN.


Toen glasvezel van kpn? Of was dat via de koperaansluiting?


Reageer