Skip to main content

Dit is ongelooflijk! 

Hoe moeilijk is het om de onterechte factuur en aanmaningen van KPN te stoppen?

Ik ben al 3x in contact geweest met KPN klantenservice. 

Onbegrijpelijk dat je dan geen bevestiging per mail of brief krijgt dat de aanmaningen niet kloppen en ik het bedrag niet hoef te betalen. Het systeem van de klantenservice is daar niet in staat of kan dat niet.

Maar ze kunnen wel aanmaningen sturen.

Hallo @JohnBeGood heb je gebeld met 0800 0402 en naar de afdeling Collections gevraagd, want dat is de enig juiste afdeling voor dat soort vragen/opmerkingen.

 


Bedankt voor de tip. Of dat gaat helpen… vandaag weer een aanmaning per mail van KPN ontvangen… 

Ik ben vandaag langs geweest bij een kpn winkel, omdat gisteren kpn klantenservice beweerde dat ze  bij de winkel een uitdraai konden maken dat ik gevrijwaard ben van de onterechte aanmaning. Dat bleek dus niet waar te zijn! 
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!

Wat een 🤬🤬🤬 bedrijf 😡🤬😤

 

 


Bedankt voor de tip. Of dat gaat helpen… vandaag weer een aanmaning per mail van KPN ontvangen… 

Ik ben vandaag langs geweest bij een kpn winkel, omdat gisteren kpn klantenservice beweerde dat ze  bij de winkel een uitdraai konden maken dat ik gevrijwaard ben van de onterechte aanmaning. Dat bleek dus niet waar te zijn! 
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!

 

 

 

Gewoon nà het weekend even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

Succes.