Skip to main content

Mijn broer heeft een beperking. Ik ben zijn mantelzorger. Hij heeft meerdere keren storing gehad bij vast bellen. Mij werd aangeraden het abonnement van koper (er zou in deze verbinding niet meer worden geïnvesteerd) om te zetten naar digitaal bellen. Er zouden in dit geval geen aansluitkosten worden berekend. De omzetting heeft plaatsgevonden, maar er zijn wel degelijk aansluitkosten in rekening gebracht

Hoi @JBMEngel . Welkom op het forum.

Ik moet bekennen dat ik het nog niet helemaal snap.  

Je broer had een ‘oude’  PSTN aansluiting?  (zoals we vroeger allemaal hadden)   en nu gaat dat via een modem? Klopt dat?

 


Inderdaad dat klopt


Inderdaad dat klopt

Hij heeft dus geen internet of tv van KPN? 


Nee, alleen bellen.


Okay.  Ik ga meekijken. Kun jij je profiel zo volledig mogelijk invullen. (de gegevens van je broer uiteraard)


Ik heb afgelopen vrijdag maar gebeld met de klantenservice. Er is mij toegezegd dat het in orde wordt gemaakt en dat de aansluitkosten (inderdaad onterecht) worden verrekend met de komende facturen. Zo niet kom ik er op terug.


Ik heb afgelopen vrijdag maar gebeld met de klantenservice. Er is mij toegezegd dat het in orde wordt gemaakt en dat de aansluitkosten (inderdaad onterecht) worden verrekend met de komende facturen. Zo niet kom ik er op terug.

Prima.  Hou het even in de gaten.  Als er toch afgeweken wordt van de afspraken laat het mij weten.