Skip to main content

Hier bijna hetzelfde probleem. Ik kreeg een mail op 30 januari 2023 dat ik afgesloten zou worden op 31 januari 2023 omdat ik een factuur niet betaald zou hebben, echter heb ik deze 27 januari 2023 betaald en kreeg ik op 28 januari 2023 zelfs de bevestiging van betaling. Telefonisch kom ik er niet uit met de desbetreffende medewerker en dien ik de zogenaamde ‘heractiveringskosten’ maar gewoon te betalen van ruim 33 euro. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord omdat ik nooit geblokkeerd ben geweest en de betaling op tijd is voldaan. Ik wil dan ook graag een mailadres waar ik al het bewijs naar kan opsturen en graag een nieuw factuur, zodat ik deze gewoon netjes kan betalen zonder de 33 euro. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaak

Ik kreeg een mail op 30 januari 2023 dat ik afgesloten zou worden op 31 januari 2023 omdat ik een factuur niet betaald zou hebben, echter heb ik deze 27 januari 2023 betaald en kreeg ik op 28 januari 2023 zelfs de bevestiging van betaling. Telefonisch kom ik er niet uit met de desbetreffende medewerker en dien ik de zogenaamde ‘heractiveringskosten’ maar gewoon te betalen van ruim 33 euro. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord omdat ik nooit geblokkeerd ben geweest en de betaling op tijd is voldaan. Ik wil dan ook graag een mailadres waar ik al het bewijs naar kan opsturen en graag een nieuw factuur, zodat ik deze gewoon netjes kan betalen zonder de 33 euro. Ik heb al het bewijs en ben natuurlijk bereidt om mijn normale abonnement gewoon te betalen, echter ga ik geen heractiveringskosten betalen terwijl ik nooit afgesloten ben geweest en alles netjes op tijd betaald heb. De betreffende medewerker gaf aan dat er geen betaalafspraak meer gemaakt kon worden want dat ze daar mee waren gestopt, dit klopt totaal niet want op 4 januari 2023 heb ik gewoon een afspraak gemaakt voor betaling en zojuist dus ook, omdat ik eerst een nieuw factuur wil zonder bijkomende kosten :) 

 

Admin: topics samengevoegd


Hoi @lisaverhoeff . Welkom op het forum.

Het forum is niet de plek voor dit soort zaken.  Als jij bewijs hebt dat je ten onrechte heractiveringskosten moet betalen kun je dit overleggen met onze collections afdeling. Ik ga er van uit dat zij dit dan netjes voor jou in orde maken. Wij hebben niet de middelen om hier een oordeel over te geven. Dit hoort thuis bij de financiële afdeling.  Je kunt ze bereiken door 0800 0402 te bellen en collections in te spreken. Succes!

Â