Skip to main content

Ik stap over naar tmobele. Mede door de slechte klantenservice van KPN. Nu geeft KPM aan dat ik boete moet betalen omdat mijn contract nog niet is afgelopen. Contract isĀ al jaren afgelopen. Heb nu direct opzegbaarheid. Dit doordat ik al meer dan 5 jaar dit abonnement heb. Dat telfort nu KPN is verder niet mijn probleem. Waarom dan dit dreigement?

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā 

Hallo @Aty69Ā , gaat het om een mobiel abo of een thuisabo?

In MijnKPN kun je de vervaldatum van je contract(en) zien en anders op het originele contract dat je ook op papier hebt.

Als je binnen je vaste contracttermijn opzegt, moet je de resterende nog niet-verschenen termijnen in 1 keer aflossen plus een boete, zo staat het in de voorwaarden, dat is bij andere providers niet anders.

Ā 


Het gaat om een thuisabbonement dat ik al jaren heb waardoor weterlijk hoogstens een maand opzegtermijnĀ  geld en niet zoals in bericht er over maanden gesprokken kan worden.


Het gaat om een thuisabbonement dat ik al jaren heb waardoor weterlijk hoogstens een maand opzegtermijnĀ  geld en niet zoals in bericht er over maanden gesprokken kan worden.

Duidelijk, maar heb je al gekeken in MijnKPN welke contractdatum er staat?

Ā 


Kan heeft ook mijn kind uitgeschakeld dus kan niets zien


Welkom op het forum @Aty69, jammer dat je ons gaat verlaten! Het abonnement is gestopt begrijp ik, maar daarbij werd een boete in rekening gebracht omdat het contract nog niet zou zijn afgelopen. Meer dan dat weet ik op dit moment ook niet, aangezien ik geen gegevens van je heb. heb je hierover al contact gehad met de telefonische collega's op 0800-0402? Wat geven zij hierover aan?Ā 

Als het via die weg niet lukt kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik er een blik op werpen.


Ik heb inmiddels contact gehad en alles.is.opgelost. Blijft wel raar dat ik KPN niet kon bereiken en tegelijk mijn account niet toegankelijk was. Zal we een storing zijn geweest.


Dat kan inderdaadĀ een samenloop geweest zijn, gelukkig is het inmiddels gelukt en is het daarbij opgelost. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.