Skip to main content

Een medewerker van KPN XL winkel uit Arnhem heeft een klant proberen te helpen, maar door een enorme blunder heeft deze medewerker de nieuwe mobiele abonnementsaanvraag op mijn naam gedaan.

 

Dus ik heb nu zonder mijn wil en invloed een abonnement erbij!!!!

 

Uiteraard meteen naar die xl winkel gegaan, meneer zou het oplossen en in contact blijven met mij! Geen enkele keer gedaan!

 

Ik heb noodgedwongen verschillende keren zelf hierover gebeld met KPN en verschillende mensen gesproken, maar alle beloftes en uitspraken zijn allen niet waar!!!! Blijkt op de dag van vandaag nog steeds, want ik zie nog steeds een abonnement op mijn naam staan als ik inlog op mijn kpn omgeving!

 

Inmiddels zijn we 4/5 dagen verder! 

 

Graag iemand van KPN die de juiste bevoegheid heeft en die gewoon de gehele contract verwijderd en ongedaan maak!

 

Voor het gemak noteer ik hieronder de laatste 4 cijfers van het nummer waar het om gaat:

 

6213

Hoi @Mustafa_Arnhem  - Mustafa.

Je verhaal snap ik niet helemaal. Heeft de verkoper om jouw identiteitsbewijs gevraagd, vervolgens alles ingevuld en bevestigd tegen jouw wil in? Klinkt best wel vreemd om op die manier te werk te gaan.


Voor dat deze medewerker een klant hielp was ik bij hem aan de balie. Blijkbaar heeft hij mijn gegevens niet afgesloten en de volgende klant proberen te helpen. Echter heeft hij de aanvraag van een andere klant op mijn naam gedaan!

 

 

Als je de abonnementgegevens van dit nummer erbij pakt zul je ook zien dat de identiteitskaart totaal niet overeen komt met mijn gegevens!

 

 

Ik overweeg een juridische stap tegen KPN en persoonlijk ook die medewerker! 

 

Dit is gewoon te gek voor woorden en absurd dat ik zelf hier achteraan moet gaan!


Hi @Mustafa_Arnhem, welkom hier. 

Wat een raar verhaal en wat slordig als dit zo is gegaan. Wat mij verbaast is dat dit door het systeem is geaccepteerd, de ID-gegevens horen precies overeen te komen met de naam op dat document. Als ik het goed begrijp is dit nog minder dan 10 dagen geleden gebeurt, dus de annulering hiervan moet goed gaan aangezien je een termijn van 14 dagen hebt om het te annuleren. 

Toch wil ik hier wel naar kijken, wat dit hoort niet zo te gaan. Zou je in je profiel het bestelnummer en 06-nummer willen invullen die je van ons hebt gekregen in de bevestiging via de e-mail en mij laten weten wanneer dit is gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Beste Alex,

 

Vandaag ben ik gebeld door die zelfde medewerker van KPN met de mededeling dat het opgelost is. 

 

Echter merk ik toch aan mezelf dat het me erg dwars zit, omdat ik het idee heb door de fout van een KPN medewerker en de erg late ingreep van KPN zelf, mijn privegegevens 'gewoon"  dagenlang met een ander is gedeeld. Het heeft namelijk dagen geduurd en had beter op dezelfde dag moeten opgelost worden. 

 

En inderdaad raar dat jullie systeem een andermans ID accepteert, terwijl alles gewoon op mijn naam is gezet!

 

 


Hi Mustafa, dat snap ik heel goed. 

Ik ben ook verbaasd dat dit zo is gegaan, zeker wat het systeem betreft. 

Zou je in je profiel het bestelnummer en 06-nummer willen invullen die je van ons hebt gekregen in de bevestiging via de e-mail en mij laten weten wanneer dit is gedaan? 

Mag ik je alsnog vragen om dit in te vullen? Het zit mij namelijk ook dwars.