Skip to main content

Beste heer/ mevrouw,

 

Ik heb kn Egypte een buiten EU bundel besteld maar ik kreeg daarna het volgende bericht:

 

 Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Overige landen buiten EU bundel 25 nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

 

Omdat de bundel niet verwekt werd, heb ik een SIM kaart gekocht. Maar ik zag later wel dat de kosten waren berekend voor de buiten EU bundel terwijl ik er geen gebruik van heb gemaakt. Er is daardoor onterecht €14,89 toegevoegd aan mijn laatste factuur. Ik ben al heel lang vaste klant bij KPN en om een tevreden klant te blijven, hoop ik dat dit opgelost wordt. 
 

Vriendelijke groet,

 

Tessa van der Graaff 

Hallo @Tessa G., welkom op het KPN Forum! Bedankt dat je meteen jouw profiel ingevuld hebt. Daarmee kon ik gelijk op onderzoek uit. Ik zie dat je de bundel op 27 december hebt aangeschaft. Ik zie echter ook dat er kosten buiten de bundel zijn berekend voor het versturen van sms'jes. Daarnaast zie ik geen dataverbruik. Daarom ga ik de bundel voor je vergoeden. De huidige factuur kan ik helaas niet aanpassen. Daarom ontvangt je deze vergoeding als eenmalige korting op de volgende factuur.